Bu sisteme hangi vista sürümünü önerirsiniz?
- pckurdu
- Byte3

- Mesajlar: 103
- Kayıt: 12 Oca 2008, 22:56
- cinsiyet: Erkek
Bu sisteme hangi vista sürümünü önerirsiniz?
merhaba elimde toshiba satellite 2400 serisi bir laptop var. sistem özellikleri kısaca p4 1.6ghz 512cache 100fsb 512 mb pc2100 ddr ram 16 mb s3 savage ekran.... ben bu sisteme ultimate kurmak isterdim ama maalum sistem biraz düsük. onun dısında hangi sürümünü önerirsiniz?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
512 Mb Ram inin olmasi ile kurabilecegin tek bir vista sürümü kalmis vista lite (o bile kasar):
viewtopic.php?t=40141
viewtopic.php?t=32319
Fakat ben olsam Xp den vazgecmezdim
viewtopic.php?t=40141
viewtopic.php?t=32319
Fakat ben olsam Xp den vazgecmezdim
En son velociraptor tarafından 11 Tem 2008, 18:55 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
-
astaf
- Bit

- Mesajlar: 2
- Kayıt: 06 Şub 2008, 19:28

