Yerli malı ucuz bilgisayar geliyor!

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
yazgüneşi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 670
Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56

Yerli malı ucuz bilgisayar geliyor!

Mesaj gönderen yazgüneşi »

Yerli malı ucuz bilgisayar geliyor!
Bir Türk firması, Agustos ayında çıkaracagı "en ucuz" bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.
Ekonomik durgunluk nedeniyle satısları azalan bilgisayar firmaları biriken stokları eritmek için indirim kampanyalarına yöneliyor. Masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda fiyatlar yüzde 50'ye varan oranda düstü. Yerli elektronik firması Crea Bilisim de agustos ayında çıkaracagı 'en ucuz' bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor. Firmaların kıyasıya rekabeti en çok tüketiciye yarıyor.

Enflasyondaki artısa ragmen elektronik ürünlerde fiyatlar düsüyor. Ucuzlugun kendini en çok hissettirdigi ürün ise bilgisayar. Elektronik firmaları, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda pes pese indirim kampanyaları düzenliyor. 2005 yılında kurulan yerli bilgisayar firması Crea ise 199 dolarlık PC (masaüstü bilgisayar) ile rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.

Crea da geçen aylarda bu çerçevede 399 dolara dizüstü bilgisayar (notebook) satmıstı. Dünyanın çok az yerinde bu fiyata bilgisayar bulundugunu ifade eden Bilisim Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim İlerisoy "Bu üründe 14 inçlik normal bir notebooktaki kaliteyi yakaladık. 2 bin bilgisayarın tamamını kısa sürede sattık." dedi. Daha ucuz bilgisayarlar için de çalısmalara basladıklarını vurgularken, "Agustos ayında 199 dolara masaüstü bilgisayarları satısa sunacagız." açıklamasını yaptı.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

marka olarakda çamur koyarlar artık.
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

Çamur hahaha
Kullanıcı avatarı
yazgüneşi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 670
Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56

Mesaj gönderen yazgüneşi »

modestus yazdı:marka olarakda çamur koyarlar artık.
vallaha orasını bilemem neden TM bilgi sayar degince hemen marka ve diger konularda TM mallarını asalıgıyorsunuz bunu anlamıs degilim bizler Türk olarak bu konularda herhalde daha çagı yakalamıs gibi bir fikre kapılıyoruz her halde Türkiyemize tekonoloj açısındanmı güvenmiyorsunuz
? sizi :oops: bu konuda kınıyorum
En son yazgüneşi tarafından 08 Tem 2008, 14:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
yazgüneşi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 670
Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56

Mesaj gönderen yazgüneşi »

RealKiss yazdı:Çamur hahaha
bunda gülünecek bir taraf bulamadım
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

yazgünesi yazdı:
modestus yazdı:marka olarakda çamur koyarlar artık.
vallaha orasını bilemem neden TM bilgi sayar degince hemen marka ve diger konularda TM mallarını asalıgıyorsunuz bunu anlamıs degilim bizler Türk olarak bu konularda herhalde daha çagı yakalamıs degiiz gibi bir fikre kapılıyoruz her halde Türkiyemize tekonoloj açısındanmı güvenmiyorsunuz
? sizi :oops: bu konuda kınıyorum
yerli malını küçümsedigimden degil,malzemeden ne kadar kısarsan kıs normal kullanıcının ihtiyacını gören bir cihazı o fiyata veremezsin
toptancı fiyatıyla vasat bir bilgisayar toplamaya kalksan 400$ın altına inemezsin,inersin ama o bilgisayardada hiçbir is yapamazsın.
+yerli malı malzemede bilgisayarda kullanamazsın çünkü yok :D
Kullanıcı avatarı
yazgüneşi
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 670
Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56

Mesaj gönderen yazgüneşi »

modestus yazdı:
yazgünesi yazdı:
modestus yazdı:marka olarakda çamur koyarlar artık.
vallaha orasını bilemem neden TM bilgi sayar degince hemen marka ve diger konularda TM mallarını asalıgıyorsunuz bunu anlamıs degilim bizler Türk olarak bu konularda herhalde daha çagı yakalamıs degiiz gibi bir fikre kapılıyoruz her halde Türkiyemize tekonoloj açısındanmı güvenmiyorsunuz
? sizi :oops: bu konuda kınıyorum
yerli malını küçümsedigimden degil,malzemeden ne kadar kısarsan kıs normal kullanıcının ihtiyacını gören bir cihazı o fiyata veremezsin
toptancı fiyatıyla vasat bir bilgisayar toplamaya kalksan 400$ın altına inemezsin,inersin ama o bilgisayardada hiçbir is yapamazsın.
y+erli malı malzemede bilgisayarda kullanamazsın çünkü yok :D
bakalım sizin düsündügünüz gibi mi olacak bekleyelim görelim derim millet ucuz ve kalitesiz çin mallarına evet derken TM kullanırım daha iyi bekleyelim görelim
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

Sende Çin Malı Kullanma Ozmn.. TM Kullanmana Karsı Degilim Ama Çin Mali Olmayipta Kaliteli ve Ucuz Cihazlar Var.. Biraz Arastırma Yap
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

inanın yerli malı diye verdikleri bilgisayarların içindende çin malı donanım çıkacak :wink:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

%99.9 öyle cikacak :D
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön