Yerli malı ucuz bilgisayar geliyor!
- yazgüneşi
- Kilobyte4

- Mesajlar: 670
- Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56
Yerli malı ucuz bilgisayar geliyor!
Yerli malı ucuz bilgisayar geliyor!
Bir Türk firması, Agustos ayında çıkaracagı "en ucuz" bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.
Ekonomik durgunluk nedeniyle satısları azalan bilgisayar firmaları biriken stokları eritmek için indirim kampanyalarına yöneliyor. Masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda fiyatlar yüzde 50'ye varan oranda düstü. Yerli elektronik firması Crea Bilisim de agustos ayında çıkaracagı 'en ucuz' bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor. Firmaların kıyasıya rekabeti en çok tüketiciye yarıyor.
Enflasyondaki artısa ragmen elektronik ürünlerde fiyatlar düsüyor. Ucuzlugun kendini en çok hissettirdigi ürün ise bilgisayar. Elektronik firmaları, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda pes pese indirim kampanyaları düzenliyor. 2005 yılında kurulan yerli bilgisayar firması Crea ise 199 dolarlık PC (masaüstü bilgisayar) ile rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.
Crea da geçen aylarda bu çerçevede 399 dolara dizüstü bilgisayar (notebook) satmıstı. Dünyanın çok az yerinde bu fiyata bilgisayar bulundugunu ifade eden Bilisim Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim İlerisoy "Bu üründe 14 inçlik normal bir notebooktaki kaliteyi yakaladık. 2 bin bilgisayarın tamamını kısa sürede sattık." dedi. Daha ucuz bilgisayarlar için de çalısmalara basladıklarını vurgularken, "Agustos ayında 199 dolara masaüstü bilgisayarları satısa sunacagız." açıklamasını yaptı.
Bir Türk firması, Agustos ayında çıkaracagı "en ucuz" bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.
Ekonomik durgunluk nedeniyle satısları azalan bilgisayar firmaları biriken stokları eritmek için indirim kampanyalarına yöneliyor. Masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda fiyatlar yüzde 50'ye varan oranda düstü. Yerli elektronik firması Crea Bilisim de agustos ayında çıkaracagı 'en ucuz' bilgisayarla rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor. Firmaların kıyasıya rekabeti en çok tüketiciye yarıyor.
Enflasyondaki artısa ragmen elektronik ürünlerde fiyatlar düsüyor. Ucuzlugun kendini en çok hissettirdigi ürün ise bilgisayar. Elektronik firmaları, masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda pes pese indirim kampanyaları düzenliyor. 2005 yılında kurulan yerli bilgisayar firması Crea ise 199 dolarlık PC (masaüstü bilgisayar) ile rakiplerine meydan okumaya hazırlanıyor.
Crea da geçen aylarda bu çerçevede 399 dolara dizüstü bilgisayar (notebook) satmıstı. Dünyanın çok az yerinde bu fiyata bilgisayar bulundugunu ifade eden Bilisim Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim İlerisoy "Bu üründe 14 inçlik normal bir notebooktaki kaliteyi yakaladık. 2 bin bilgisayarın tamamını kısa sürede sattık." dedi. Daha ucuz bilgisayarlar için de çalısmalara basladıklarını vurgularken, "Agustos ayında 199 dolara masaüstü bilgisayarları satısa sunacagız." açıklamasını yaptı.
- yazgüneşi
- Kilobyte4

- Mesajlar: 670
- Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56
vallaha orasını bilemem neden TM bilgi sayar degince hemen marka ve diger konularda TM mallarını asalıgıyorsunuz bunu anlamıs degilim bizler Türk olarak bu konularda herhalde daha çagı yakalamıs gibi bir fikre kapılıyoruz her halde Türkiyemize tekonoloj açısındanmı güvenmiyorsunuzmodestus yazdı:marka olarakda çamur koyarlar artık.
? sizi :oops: bu konuda kınıyorum
En son yazgüneşi tarafından 08 Tem 2008, 14:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
yerli malını küçümsedigimden degil,malzemeden ne kadar kısarsan kıs normal kullanıcının ihtiyacını gören bir cihazı o fiyata veremezsinyazgünesi yazdı:vallaha orasını bilemem neden TM bilgi sayar degince hemen marka ve diger konularda TM mallarını asalıgıyorsunuz bunu anlamıs degilim bizler Türk olarak bu konularda herhalde daha çagı yakalamıs degiiz gibi bir fikre kapılıyoruz her halde Türkiyemize tekonoloj açısındanmı güvenmiyorsunuzmodestus yazdı:marka olarakda çamur koyarlar artık.
? sizi :oops: bu konuda kınıyorum
toptancı fiyatıyla vasat bir bilgisayar toplamaya kalksan 400$ın altına inemezsin,inersin ama o bilgisayardada hiçbir is yapamazsın.
+yerli malı malzemede bilgisayarda kullanamazsın çünkü yok :D
- yazgüneşi
- Kilobyte4

- Mesajlar: 670
- Kayıt: 13 Şub 2007, 08:56
bakalım sizin düsündügünüz gibi mi olacak bekleyelim görelim derim millet ucuz ve kalitesiz çin mallarına evet derken TM kullanırım daha iyi bekleyelim görelimmodestus yazdı:yerli malını küçümsedigimden degil,malzemeden ne kadar kısarsan kıs normal kullanıcının ihtiyacını gören bir cihazı o fiyata veremezsinyazgünesi yazdı:vallaha orasını bilemem neden TM bilgi sayar degince hemen marka ve diger konularda TM mallarını asalıgıyorsunuz bunu anlamıs degilim bizler Türk olarak bu konularda herhalde daha çagı yakalamıs degiiz gibi bir fikre kapılıyoruz her halde Türkiyemize tekonoloj açısındanmı güvenmiyorsunuzmodestus yazdı:marka olarakda çamur koyarlar artık.
? sizi :oops: bu konuda kınıyorum
toptancı fiyatıyla vasat bir bilgisayar toplamaya kalksan 400$ın altına inemezsin,inersin ama o bilgisayardada hiçbir is yapamazsın.
y+erli malı malzemede bilgisayarda kullanamazsın çünkü yok :D
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez


