eee ertesi günü baktım 2.00 gb görüyor nerde 500 mb ne olmus olabilir varmı düzeltmenin bir yolu...?????????????????? :!:
XP de Ram Görme Sorunu
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
XP de Ram Görme Sorunu
birsey soracagım kafama takıldı xp kurdum sp3 2.5 gb ram görüyordu sistem özelliklerin de
eee ertesi günü baktım 2.00 gb görüyor nerde 500 mb ne olmus olabilir varmı düzeltmenin bir yolu...?????????????????? :!:
eee ertesi günü baktım 2.00 gb görüyor nerde 500 mb ne olmus olabilir varmı düzeltmenin bir yolu...?????????????????? :!:
- RealKiss
- Kilobyte3

- Mesajlar: 402
- Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
- cinsiyet: Erkek
Bu Herhangi Birseyden Dolayi Olabilir... Mesela Sen Windowsu Kurduktan Sonra Driverleri Kurmussundur.. Ekran Kartinda Ram Desteklidir.. Ramdan Almistir.. Yani Piyasada Birçok Ekran Karti Satiliyor 1GB Diye.. Ama Aslinda 512Mb.. Pcnize Takinca 512Mb de Ramdan Aliyor.. Oluyor 1Gb.. Ama Bu Ekran Kartlarini Kullanmanizi Tavsiye Etmiyorum!
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek

