XP de Ram Görme Sorunu

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

XP de Ram Görme Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

birsey soracagım kafama takıldı xp kurdum sp3 2.5 gb ram görüyordu sistem özelliklerin de

eee ertesi günü baktım 2.00 gb görüyor nerde 500 mb ne olmus olabilir varmı düzeltmenin bir yolu...?????????????????? :!: :?:
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen RealKiss »

Bu Herhangi Birseyden Dolayi Olabilir... Mesela Sen Windowsu Kurduktan Sonra Driverleri Kurmussundur.. Ekran Kartinda Ram Desteklidir.. Ramdan Almistir.. Yani Piyasada Birçok Ekran Karti Satiliyor 1GB Diye.. Ama Aslinda 512Mb.. Pcnize Takinca 512Mb de Ramdan Aliyor.. Oluyor 1Gb.. Ama Bu Ekran Kartlarini Kullanmanizi Tavsiye Etmiyorum!
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

kısacası turbocache özelligi.
ayrıca ram slottan çıkmıs olabilir mi?(varsa 512 ayrı)
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

eger bir problem olarak görüyorsan

Kod: Tümünü seç

http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp
Cevapla