Visul C++ Runtime Hatası Nedir
-
erdal3781
- Byte1

- Mesajlar: 45
- Kayıt: 15 Mar 2006, 19:00
Visul C++ Runtime Hatası Nedir
Xp Yı kurdum Sp3 olanı Fakat Hangı exe uzantılı genelde Programlarda oluyor su hatayı alıyorum nedense :
microsoft visual c++ runtime library runtime error abnormal program termination diyor ve kapatıyor .
Yardımcı olabılırsenız sevınırım.
microsoft visual c++ runtime library runtime error abnormal program termination diyor ve kapatıyor .
Yardımcı olabılırsenız sevınırım.
http://support.microsoft.com/kb/307817
burayı incele istersen..
bu hata genelde bir program yükledikten sonra olusur,en son yükledigin programı kaldır tekrar yükle.
alttakinide yükle,dene.
http://download.microsoft.com/download/ ... n60sp3.EXE
burayı incele istersen..
bu hata genelde bir program yükledikten sonra olusur,en son yükledigin programı kaldır tekrar yükle.
alttakinide yükle,dene.
http://download.microsoft.com/download/ ... n60sp3.EXE
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
norton antivirüs kullanıyorsanız kaldırın sonrasında directx güncellemesi yapmayı deneyin..
ayrıca eger google toolbar yüklüyse kaldırın,
internet explorer 6yı kaldırın tekrar yüklemeyi deneyin, ad-aware taraması yapın, arkasından BHO Captor programını doownload edin birde öyle deneyin
ayrıca baslat / çalıstır açılan pencereye CHKDSK /F yazın ve enter layın...
çeviri: burak_dalkir
ayrıca eger google toolbar yüklüyse kaldırın,
internet explorer 6yı kaldırın tekrar yüklemeyi deneyin, ad-aware taraması yapın, arkasından BHO Captor programını doownload edin birde öyle deneyin
ayrıca baslat / çalıstır açılan pencereye CHKDSK /F yazın ve enter layın...
çeviri: burak_dalkir
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11977 kez


