Visul C++ Runtime Hatası Nedir

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
erdal3781
Byte1
Byte1
Mesajlar: 45
Kayıt: 15 Mar 2006, 19:00

Visul C++ Runtime Hatası Nedir

Mesaj gönderen erdal3781 »

Xp Yı kurdum Sp3 olanı Fakat Hangı exe uzantılı genelde Programlarda oluyor su hatayı alıyorum nedense :

microsoft visual c++ runtime library runtime error abnormal program termination diyor ve kapatıyor .

Yardımcı olabılırsenız sevınırım.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

http://support.microsoft.com/kb/307817
burayı incele istersen..
bu hata genelde bir program yükledikten sonra olusur,en son yükledigin programı kaldır tekrar yükle.
alttakinide yükle,dene.
http://download.microsoft.com/download/ ... n60sp3.EXE
erdal3781
Byte1
Byte1
Mesajlar: 45
Kayıt: 15 Mar 2006, 19:00

Mesaj gönderen erdal3781 »

Denedim iki yontemıde ama degısen bır sey yok Antıvurus olmasa vurus yedım dıyıcem ama sanmıyorum

Formatmı Ceksem acaba ?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

ekran kartı sürücünü güncelle.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

norton antivirüs kullanıyorsanız kaldırın sonrasında directx güncellemesi yapmayı deneyin..

ayrıca eger google toolbar yüklüyse kaldırın,
internet explorer 6yı kaldırın tekrar yüklemeyi deneyin, ad-aware taraması yapın, arkasından BHO Captor programını doownload edin birde öyle deneyin

ayrıca baslat / çalıstır açılan pencereye CHKDSK /F yazın ve enter layın...

çeviri: burak_dalkir
erdal3781
Byte1
Byte1
Mesajlar: 45
Kayıt: 15 Mar 2006, 19:00

Mesaj gönderen erdal3781 »

Hepinize tesekkur ederım

Sorunumu cozdum :) Mıcrosoft ıle Onlıne Chat yaptık bır reg kaydı verdı ve onu tıklayınca sorun ortadan kalktı.

saygılarımla...
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

acaba o reg kaydını buraya upload eder misin, ne olur ne olmaz :wink:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53923
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19743 kez
Teşekkür edildi: 11977 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

erdal3781 yazdı:Hepinize tesekkur ederım

Sorunumu cozdum :) Mıcrosoft ıle Onlıne Chat yaptık bır reg kaydı verdı ve onu tıklayınca sorun ortadan kalktı.

saygılarımla...
Paylasim ruhu geregi , kaydi istiyoruz
erdal3781
Byte1
Byte1
Mesajlar: 45
Kayıt: 15 Mar 2006, 19:00

Mesaj gönderen erdal3781 »

:( E onu ben kurunca sıldım ama .

Ama ısyerınde almıstım dosyyı Flash bellege muhtemelen orda olması lazımdı Pazartesı koyarım buraya .
Cevapla