explorer ile ilgili bir soru?
- bulentkoc1262
- Byte3

- Mesajlar: 140
- Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38
explorer ile ilgili bir soru?
selam arkadaslar ,
internetten bir güncelleme yaptım xp nin orjinal olması ve orjinal olması durumunda nasıl avantajlar elde edilecegi ve yazılım dogrulama ile ilgiliydi. daha sonra internette gezerken karsıma bir sayfa geldi ve explorer in uluslar arası yasalarla korundugu vb seyler yazıyordu.
acaba bu ne anlama geliyor.
internetten bir güncelleme yaptım xp nin orjinal olması ve orjinal olması durumunda nasıl avantajlar elde edilecegi ve yazılım dogrulama ile ilgiliydi. daha sonra internette gezerken karsıma bir sayfa geldi ve explorer in uluslar arası yasalarla korundugu vb seyler yazıyordu.
acaba bu ne anlama geliyor.
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- bulentkoc1262
- Byte3

- Mesajlar: 140
- Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38
- jackPot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 19 May 2006, 00:02
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53920
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- bulentkoc1262
- Byte3

- Mesajlar: 140
- Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

selam arkadaslar ben bunu kastetmistim.
bu ne anlama geliyor
En son bulentkoc1262 tarafından 12 Oca 2008, 18:35 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- mayhemious
- Kilobyte4

- Mesajlar: 648
- Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
- cinsiyet: Erkek
gerekli cevap verilmis olmakla birlikte ek olarak:burak_dalkir yazdı:bu microsoft un orjinalligini korumak icin uyguladigi bir hizmettir. bazi programlari kurmak icin windowsunuzun orjinal olmasi gerekir
Microsoft ve windows markaları uluslar arası kanunlar ile korunmaktadır. Korsan windows kullanan herkes yasalar önünde suç islemektedir. Fakat Bill Gates amcanın kendi açıklaması uyarınca ev kullanıcılarına belirli ölçülerde toleranslı davranılmaktdır. isyeri kullanıcısı iseniz mutlaka lisanslı ürün tercih edin benden söylemesi (tecrübe ile sabittir)
o lisans penceresi yanlıs butona tıklanması ile çıkmıs olabilir veya bill amcanın yeni bi numarasıdır. korsan ev kullanıcısı iseniz korkmanız gerekmez. evin kapısını kırıp FBI ajanları eve dalmaz :) fakat isyeri kullanıcısı iseniz microsoft tarafından takibe alınmıs olabilirsiniz :)
Fakat kafanız rahat degilse, problem yasamak istemiyorsanız Linux bölümünde benim verdigim Pardus LiveCD yi DL edip internete baglanırken onu kullanın gerçekten muhtesem
- bulentkoc1262
- Byte3

- Mesajlar: 140
- Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38
