explorer ile ilgili bir soru?

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
bulentkoc1262
Byte3
Byte3
Mesajlar: 140
Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

explorer ile ilgili bir soru?

Mesaj gönderen bulentkoc1262 »

selam arkadaslar ,
internetten bir güncelleme yaptım xp nin orjinal olması ve orjinal olması durumunda nasıl avantajlar elde edilecegi ve yazılım dogrulama ile ilgiliydi. daha sonra internette gezerken karsıma bir sayfa geldi ve explorer in uluslar arası yasalarla korundugu vb seyler yazıyordu.

acaba bu ne anlama geliyor.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

bu microsoft un orjinalligini korumak icin uyguladigi bir hizmettir. bazi programlari kurmak icin windowsunuzun orjinal olmasi gerekir
Kullanıcı avatarı
bulentkoc1262
Byte3
Byte3
Mesajlar: 140
Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

Mesaj gönderen bulentkoc1262 »

tesekkürler sagol rahatladım bende microsoft a yakalandım sanmıstım
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

benim de bir sorum olucak. bir süredir explorer sayfa acmakta zorlaniyo. download`u cok iyi yapiyorum, mesela gazete okurken ikinci bir baslik actigimda bazen acmiyo, bazen de uzun sürüyor. cookie`leri silsemde pek fayda etmiyor. yoksa format zamani mi geldi?? :roll:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?t=8809
sana bir doz üsttekinden yaziyorum
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

saol doktor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

feedback lütfen , düzeldimi=?
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

su anda sorun yok. düzeldi. tekrar tesekkürler
Kullanıcı avatarı
bulentkoc1262
Byte3
Byte3
Mesajlar: 140
Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

Mesaj gönderen bulentkoc1262 »

Resim

selam arkadaslar ben bunu kastetmistim.

bu ne anlama geliyor
En son bulentkoc1262 tarafından 12 Oca 2008, 18:35 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
bulentkoc1262
Byte3
Byte3
Mesajlar: 140
Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

Mesaj gönderen bulentkoc1262 »

kimse yok mu?
Kullanıcı avatarı
mayhemious
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 648
Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen mayhemious »

burak_dalkir yazdı:bu microsoft un orjinalligini korumak icin uyguladigi bir hizmettir. bazi programlari kurmak icin windowsunuzun orjinal olmasi gerekir
gerekli cevap verilmis olmakla birlikte ek olarak:

Microsoft ve windows markaları uluslar arası kanunlar ile korunmaktadır. Korsan windows kullanan herkes yasalar önünde suç islemektedir. Fakat Bill Gates amcanın kendi açıklaması uyarınca ev kullanıcılarına belirli ölçülerde toleranslı davranılmaktdır. isyeri kullanıcısı iseniz mutlaka lisanslı ürün tercih edin benden söylemesi (tecrübe ile sabittir)

o lisans penceresi yanlıs butona tıklanması ile çıkmıs olabilir veya bill amcanın yeni bi numarasıdır. korsan ev kullanıcısı iseniz korkmanız gerekmez. evin kapısını kırıp FBI ajanları eve dalmaz :) fakat isyeri kullanıcısı iseniz microsoft tarafından takibe alınmıs olabilirsiniz :)

Fakat kafanız rahat degilse, problem yasamak istemiyorsanız Linux bölümünde benim verdigim Pardus LiveCD yi DL edip internete baglanırken onu kullanın gerçekten muhtesem
Kullanıcı avatarı
bulentkoc1262
Byte3
Byte3
Mesajlar: 140
Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

Mesaj gönderen bulentkoc1262 »

çook tesekkür ediyorum sagol...
Cevapla