
Dosyalarinizi saklamak için en güvenli yer olan bi yeri seçin ….ve klasör olusturun

Klasörün üstünde sag tus tiklayarak ad degistir yada f2 yapiniz …

Yapacagimiz ( alt + 0160 ) alt tusuna basili tutarak 0160 i girin ve parmaklarinizi en son alt tusundan çekin …

ve bu sekile gelicek devami var


bundan sonraki klasör simgesinin degistirmek klasörün üstünde sag tus yaparak özellikler -- üstten özellestir – simge degistir deyip bos bir yeri seçin kolay gelsin ….


sayfada üstüne tiklamadiktan sürece orada klasörün olup olmadaigini asla bilemezsiniz .


sadece üstünü seçili hale getirerek belli edebilirsiniz klasörün orada oldugunu
iste bunuda baska birisi yaparsa sizin bilgisayarinizda onlarda görür
en basta dedigim gibi bilgisayarinizla ugrasacak kisinin aklinin ucundan geçmiyecek bi yere yaparsaniz tam güvenlikte olmus olur
saygilarimla...







