Klasör Gizleme (Hayalet Klasör)

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Klasör Gizleme (Hayalet Klasör)

Mesaj gönderen burak_dalkir »

Merhaba arkadaslar verilen bütün klasör sifreleme programlarina tas çikaracak bir yöntem

Resim

Dosyalarinizi saklamak için en güvenli yer olan bi yeri seçin ….ve klasör olusturun

Resim

Klasörün üstünde sag tus tiklayarak ad degistir yada f2 yapiniz …

Resim

Yapacagimiz ( alt + 0160 ) alt tusuna basili tutarak 0160 i girin ve parmaklarinizi en son alt tusundan çekin …

Resim

ve bu sekile gelicek devami var

Resim
Resim

bundan sonraki klasör simgesinin degistirmek klasörün üstünde sag tus yaparak özellikler -- üstten özellestir – simge degistir deyip bos bir yeri seçin kolay gelsin ….

Resim
Resim

sayfada üstüne tiklamadiktan sürece orada klasörün olup olmadaigini asla bilemezsiniz .

Resim
Resim

sadece üstünü seçili hale getirerek belli edebilirsiniz klasörün orada oldugunu

iste bunuda baska birisi yaparsa sizin bilgisayarinizda onlarda görür

en basta dedigim gibi bilgisayarinizla ugrasacak kisinin aklinin ucundan geçmiyecek bi yere yaparsaniz tam güvenlikte olmus olur

saygilarimla...
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

sadece üstünü seçili hale getirerek belli edebilirsiniz klasörün orada oldugunu
adminimin bahsettigi o "güvenli" yere giren herkes explorer penceresinde orayı bosluk görüp kıllanacaktır tabii :)

bir de 0160 yazarken numerik klavye kullanmanız da bir ayrıntı ..

anlatıma tesekürler adminim.
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

drog_1 yazdı:
sadece üstünü seçili hale getirerek belli edebilirsiniz klasörün orada oldugunu
adminimin bahsettigi o "güvenli" yere giren herkes explorer penceresinde orayı bosluk görüp kıllanacaktır tabii :)
.
isimsiz olması onlarca dosya/klasör arasından kabak gibi sırıtıyor. daha fazla dikkat eçkiyor.
:)

yine de uygulanacagı yerler vardır.
emegin için tesekkürler
Kullanıcı avatarı
mayhemious
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 648
Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen mayhemious »

Baska bir yöntem:

Sordum adında bir klasör yapın... içine saklamak istediginiz belgeleri koyun... not defterini açın asagıdakini aynen yapıstırın:

Kod: Tümünü seç

ren  sordum sordum.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}
farklı kaydet deyip sordum.bat olarak kaydedin... iki defa tıklayın :)
çalıstıgında klasör denetim masasına yönlenecek ve içindeki dosyalar görünmeyecek

Dosyayı geri getirmek için:

Kod: Tümünü seç

ren   sordum.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D} sordum
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

buseferlik eskisini siliyorum cünkü bu daha ayrintili fakatlütfen arama yapalim , tesekür ederim
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

Ben kendi yöntemimi yazıyım
1:Klasörün "özellikler bölümünü aç
2:"Genel" bölümünün en altındaki "gizli" ve "salt.." isaretle
3:Baslat/Ayarlar/Denetim masası/Görünüm ve Temalar'ı aç. En altta "Klasör Seç." 'ını tıkla
4:Açılan bölümün "Görünüm" sekmesinn "Gelismis ayarlar" bölümündeki "gizli dosya ve klasör" bölümündeki "gizli dosya ve klasörleri gösterme"yi isaretle.
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

derdani arkadasimizin dedigi yöntem genel bir yöntem. gizlemek istedigimiz dosya güzelce gizlenir, evet. fakat yeniden görmek istedigimizde sistemde gizli olan bütün dosyalar da görünecektir.
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

derdani yazdı:Ben kendi yöntemimi yazıyım
1:Klasörün "özellikler bölümünü aç
2:"Genel" bölümünün en altındaki "gizli" ve "salt.." isaretle
3:Baslat/Ayarlar/Denetim masası/Görünüm ve Temalar'ı aç. En altta "Klasör Seç." 'ını tıkla
4:Açılan bölümün "Görünüm" sekmesinn "Gelismis ayarlar" bölümündeki "gizli dosya ve klasör" bölümündeki "gizli dosya ve klasörleri gösterme"yi isaretle.
Bu yöntem farklı.
Dosya gizleme yöntemi..
Bu baslıkta hayalet klasör yapmak anlatılıyor. Yani sizin yazdıgınız yöntemde gizli dosyaları gösterme açık bile olsa klasör görünmüyor.

Kolay gelsin.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön