Ad ve Soyad'dan MSN bulma

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Re@lite
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 548
Kayıt: 28 Oca 2007, 22:24

Ad ve Soyad'dan MSN bulma

Mesaj gönderen Re@lite » 01 Şub 2007, 02:03

Bu program sayesinde merak ettiginiz kisinin MSN'i anında elinizde.Bunun için yapmanız gereken tek sey,asagıda verecegim linke tıklayıp programı indirmek ve programı kurduktan sonra settings bölümüne girip Add a prefix to every user name kısmını seçip oraya yazarsanız program hep o isimle arayacaktır.Tabi herkes Msnini dogru bilgilerle girip dogru adreslerle kaydetmiyo onun için yapacak biseyim yok.Ayrıca programın biraz karısık oldugunuda eklemek istiyorum :)



İste programı indirebileceginiz adres :

Kod: Tümünü seç

http://www.dvd800.com/download/seh.exe

İyi kullanımlar dilerim :D



Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte3
Yottabyte3
Mesajlar: 28211
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen velociraptor » 01 Şub 2007, 04:19

söyle bir program görmüstüm ama bu islerle ilgilenmedigimden nerede oldugunu unuttum : diyelimki bir baskasinin msn inden mesaj atarmis gibi mesaj yolluyorsunuz ve giden kisi bunu anlamiyor ,
Bir bayan arkadasin basina gelmis , sanki onun msn inden atilmis gibi bir baskasina(evli bir erkege) ahlaksiz bir teklifte bulunulmus , bu bayan arkadas bana sordu böyle bir program olabilirmi diye (bu arada o bayan arkadas bilgisayar mühendisidir ama hack falan isleriyle hic ilgilenmez) , bende biryerlerde böyle bir program gördügümü söyledim , fakat programi birtürlü bulamadim sanirim bir alman hack forumundaydi , eger bilen varsa verirse sevinirim , böylece o bayan arkadas ta mesaji kendinin atmadigini kanitlamis olacaktir

Kullanıcı avatarı
Re@lite
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 548
Kayıt: 28 Oca 2007, 22:24

bu program hakkında pek bilgim yok

Mesaj gönderen Re@lite » 01 Şub 2007, 04:21

maresalim bu verdigim program,tam olarak dediginiz özelliklere sahip degil.Ayrıca karman çorman bir yapısı var,ben açıkçası çözemedim.Çözen olurmu diye foruma verdim









SAYGILARIMLA !!! :D

Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte3
Yottabyte3
Mesajlar: 28211
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen velociraptor » 01 Şub 2007, 04:23

bende hani benim dedigim gibi bir program bilen varmi diye cevap yazmistim :D

Kullanıcı avatarı
Re@lite
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 548
Kayıt: 28 Oca 2007, 22:24

mareşale cevap

Mesaj gönderen Re@lite » 01 Şub 2007, 04:25

sizi anladım,ben forum dısında da dediginiz tarz bir programı sorusturucam
bence çok önemli bi konu :D

Kullanıcı avatarı
bambucya77
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 407
Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29
Konum: isvicre,geneve

Re: mareşale cevap

Mesaj gönderen bambucya77 » 01 Şub 2007, 09:51

habire boyle bir hata veriyor halbuki hersey yerinde :?

Resim

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 01 Şub 2007, 10:02

bana saçma bisiy gibi geldi daha önceden kullanmıstım. yazdıgıma göre bulmuyor ama milyon tane baska msn adresi buluyor.

Kullanıcı avatarı
feyizz
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 261
Kayıt: 25 Mar 2006, 09:24
Konum: Istanbul

Mesaj gönderen feyizz » 01 Şub 2007, 10:07

ultrailker yazdı:bana saçma bisiy gibi geldi
katılıyorum

Msn space'den bulurum daha kolay , sacma...

Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1469
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Mesaj gönderen AykutT » 01 Şub 2007, 10:40

velociraptor yazdı:bende hani benim dedigim gibi bir program bilen varmi diye cevap yazmistim :D
Abi geçen gün basıma söyle bir sey geldi:
simdi 4-5 kisi toplu konusma yapıyorduk.1'ini tanımıyordum. Konusma esnasında herkes bu olayı yasadı..
Onun adından bir mesaj çıkıyor ama bu mesajı kendisi yazmıyor... Sanırım o benim tanımadıgım adam yapıyordu.. Herkes sasırdı basta...
Acaba hesap hacklendi mi diye düsündük.. o da degildi..

Kolay gelsin..

Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 604
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek
Konum: Kosovë/Prishtinë
İletişim:

Mesaj gönderen Oxygen » 01 Şub 2007, 13:35

msn discovery olabilir mi ??
cunku banada bi arakadasim saka manasinda yapmisti.. mesaji yazmadan once kodlari vardi (bi ara denedim) o yaziyodu bana ama sanki ben yazdim gibi cikiyodu.. hem nickname, hem yazi fonty hem rengi ayniyidi.. bi ara dedim ya ben ne zaman yazdim :D :D

Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1469
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Mesaj gönderen AykutT » 01 Şub 2007, 13:50

MSN Discovery'nin bu özelligi var mı ya? :o

Kolay gelsin...

Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1167
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker » 01 Şub 2007, 14:03

arkadaslar velociraptor adminimizin dedigi email gönderimi mesaj degil yani. mesaj gönderiminde discovery nin öyle bir özelligi var evet.

Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte3
Yottabyte3
Mesajlar: 28211
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen velociraptor » 01 Şub 2007, 14:08

email icin olani da var hatta aciklamasini da almanca okumustum , gel gelelim bizim hack forumlarina düsmedi (eminim) bir hacker tarafindan özel yazilmis sanirsam , gel gelelim birkac ay önceydi ve ben ayda 100 lerce forumu gezdigimden , bulmam neredesyse imkansiz

Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1469
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Mesaj gönderen AykutT » 01 Şub 2007, 14:16

Discovery'nin bu özelligini bilmiyordum..
Bir ara yüklemis kaldırmıstım..
Olmassa yeniden kurarım..

Kolay gelsin.

Kullanıcı avatarı
Oxygen
Kosovalı
Kosovalı
Mesajlar: 604
Kayıt: 24 Mar 2006, 01:05
cinsiyet: Erkek
Konum: Kosovë/Prishtinë
İletişim:

Mesaj gönderen Oxygen » 01 Şub 2007, 15:16

simdi hatirladim msn discoveryde bu komutu "!imitate" verdiginiz zaman yani basta bunu yazdiginiz zaman, sonra yazacagin mesaji yaziyosun.. goderdigin zamanda sanki karsindaki soylemis gibi cikiyor.. hem nicki kopyaliyor, yazi fontu rengi falan yani hersey ayni..

Cevapla