Nedenleri:
1. email clientiniz yanlis konfigure edilmis
2. ISP niz 25 nolu port girisini bloke etmis
3. ISP nizde bir DNS sorunu var
4. Serverlarinizdan birinde SMTP hatasi var
Cözüm önerileri:
1.Pc yi yeniden baslatmak
2.Outlook un Konfigurasyonunun "SMTP: My server requires authentication," oldugundan ve POP3 icin ayni kullanici adi ve password kullanildigindan emin olun
3.SMTP icin 25. nolu port yerine 26. nolu portu kullanin cünkü bircok ISP 25 nolu portu spam nedeniyle bloklamistir
4. Gecici olarak bütün virüs ve Firewall yazilimlarini durdurup deneyin
Eger üstteki cözümlerden hicbiri ise yaramadiysa :
1.Start(Baslat) > Run (Calistir) diyelim ve asagida mavi ile yazani copy/paste edip Enter e basalim
2.
telnet yourdomain.com 25 asagidaki gibi bir görüntü almaniz gerekir:
Kod: Tümünü seç
220-host.transparnet-tech.com ESMTP Exim 4.52 #1 Day, XX Month Year HH:MM:SS
220-We do not authorize the use of this system to transport unsolicited,
220 and/or bulk e-mail.
Tercüme : Velociraptor