ZDNet'te gördügümüz bir haberde Microsoft, Windows Vista için çıktıgından bu yanda 500 milyon dolarlık bir pazarlama bütçesi ayırdıgını ögreniyoruz. Üstelik Steve Balmer, bu rakamın yeterli olmadıgını daha da fazla pazarlama & reklam bütçesi ayrılması gerektigini belirtmis.
Muhtemelen bu reklam çalısmalarını Vista SP1'in son kullanıcılara sunulmasından sonra daha da çok görecegiz. Bildiginiz gibi Microsoft, 100 milyon Vista kopyası sattıgını iddia etse de bu rakamların daha çok sistemlere yüklü olarak gelen Vista'lar oldugunu biliyorduk. Ayrıca gidip Vista kopyası satın alan kullanıcıların az olması nedeniyle Microsoft bu konuda daha fazla yatırım yapacak gibi.
Bir çok kullanıcı gibi biz de, Vista SP1'in çıkmasından sonra tıpkı Windows XP'de oldugu gibi Vista'ya geçisin hızlanıp hızlanmayacagını merak ediyoruz. Yapılan testlere göre performans konusunda iyilestirme pek yok. Hatırlarsanız Microsoft, Vista SP1'in %50'ye varan performans getirecegini iddia ediyordu. Dolayısı ile kullanıcıların SP1 ile esas beklentisi olan performans artısı simdilik hayal kırıklıgı olarak geri dönecek gibi.
Windows Vista için 500 milyon $'lık reklam yapıldı
- dnzbzkn
- Megabyte2
- Mesajlar: 1080
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek