1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

yeni bölümler açalım!!!

Gönderilme zamanı: 08 Oca 2008, 23:12
gönderen Re@lite
yeni bölümler açılmasını
masaya yatıralım diyorum
off topic forumuna döndük
forumu gelistircegini düsünüyorum
yönetime duyurulur

Gönderilme zamanı: 08 Oca 2008, 23:29
gönderen Unde®minE
kliplerin içine divx bölümü açılabilir..
uydu sistemleri(türksat,hotbird.astra gibi) programlamaları ile ilgili bi bölüm olabilir.
bu aralar hep egitim setleri paylasılıyor.egitim bölümü kesinlikle olabilir..


bunlar sadece öneri....

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2008, 00:31
gönderen Re@lite
UnDe®MiNe yazdı:kliplerin içine divx bölümü açılabilir..
uydu sistemleri(türksat,hotbird.astra gibi) programlamaları ile ilgili bi bölüm olabilir.
bu aralar hep egitim setleri paylasılıyor.egitim bölümü kesinlikle olabilir..


bunlar sadece önerilerim..kesin açlsın diye talep etmiyorum...tesekkürler..
undermine geyik yapma lütfen
moderatör ve admin abilerin kızıyor :D

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2008, 00:33
gönderen Mu®aT
benim siddetle istedigim bi bölüm var
sinema bölümü açılsın
kamera arkası ile ilgili
orayla çok ilgilenirim,itina ile bakarım oraya :)
güzel,çesit çesit bilgilerle donatırım orayı :)

neyse bu bi öneri
karar yönetimindir

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2008, 00:42
gönderen Re@lite
Murat sen ve ben anca geyik yaparız
beyni pcden baska bir seye çalısmayan insanlar için
sinema televizyon siyaset gibi sosyal konular
bos bir ugrastır
ve kesinlikle foruma sokulmamalıdır :oops:

(SÖZ MECLİSTEN DIsARI :wink: )

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2008, 21:22
gönderen samatya
Satranç bölümü açılmasını öneriyorum.
Satranç soru ve programları islenebilir.

Gönderilme zamanı: 09 Oca 2008, 21:42
gönderen N2O
Ben daha önce egitim demistim herkes çok sıcak baktı ama olmadı! Bu halde forumun kapsama alanı çok dar.
daha farklı seyler olursa ilgi artar.

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 10:14
gönderen burak_dalkir
arkadaslar onerileriniz icin oncelikle hepinize ayri ayri tesekkur ederiz sordum.com yonetimi adina. ama bizler burada 5 yildir bilgisayar forumu olacagiz dedik. defalarca forumumuzu kaybettik uyelerimizi kaybettik.yine yilmadik dedik ki biz bilgisayar forumuyuz bunun disina cikmayacagiz. ve cikmadik. bundan sonrada bunun disina cikmak istemiyoruz uye girimi fazlalasacak diye bilgilerimizden taviz vermek istemiyoruz...kisa ve oz olarak tum uyelerimize yardimci olmaya calisiyoruz. gerektiginde telefonla bile yardim ettigimiz abilerimiz kardeslerimiz olmustur. ama biz bunlarin disina cikarsak bu tip yardimlarimiz ister istemez azalacaktir ve bundan dolayi da bilgi kaybina ugrama ihtimalimiz dogacaktir.

bu saydigim nedenlerden dolayi forumumuzda yeni bolumler acma taraftari degiliz...hele ki bilgisayar ile ilgili olmayan bolumler acma gibi bir dusuncemiz hic yok. bizim icin onemli olan istenileni istenilen yerde ve hizli verebilmek

saygilarimla

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 18:50
gönderen N2O
Tamam haklısınız ama sunu sormak istiyorum; Klip ve sovlar müzikler vb konular pc ile ne kadar ilgili ki?

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2008, 19:16
gönderen jackPot
klip we sovlar pcden izlendigi icin orda.