1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2026, 22:45
gönderen Email Bot
Sql ile çalışan bir programram kullanıyoruz. yeni geçildiğinden çokça hata ve kısıtlama ile uğraşmak zorunda kaldık. en can sıkıcı olayı; kullanılan ara ekranların, ya belli sabit bir küçüklükte ya da tam ekranda kullanmaya zorlaması. bunu aşmanın bir yolu var mı? ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır?
yol göstermenizi rica ederiz.
Re: Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır
Gönderilme zamanı: 22 Haz 2026, 22:46
gönderen velociraptor
Spl programı masaüstü uygulaması şeklinde çalışıyorsa movewindows kullanarak ekranı yeniden boyutlandırabilirsiniz.
https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... movewindow
Bu konuda autoit gibi bir yardımcı işleri kolaylaştırır.
https://www.autoitscript.com/autoit3/do ... inMove.htm
Tarayıcı üzerinden çalışıyor yani pencere kimlik bilgilerine ulaşılamıyorsa bu konuda ne yapılabilir bilemiyorum.