Sql ile çalışan bir programram kullanıyoruz. yeni geçildiğinden çokça hata ve kısıtlama ile uğraşmak zorunda kaldık. en can sıkıcı olayı; kullanılan ara ekranların, ya belli sabit bir küçüklükte ya da tam ekranda kullanmaya zorlaması. bunu aşmanın bir yolu var mı? ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır?
yol göstermenizi rica ederiz.
Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
Re: Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır
Spl programı masaüstü uygulaması şeklinde çalışıyorsa movewindows kullanarak ekranı yeniden boyutlandırabilirsiniz.
https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... movewindow
Bu konuda autoit gibi bir yardımcı işleri kolaylaştırır.
https://www.autoitscript.com/autoit3/do ... inMove.htm
Tarayıcı üzerinden çalışıyor yani pencere kimlik bilgilerine ulaşılamıyorsa bu konuda ne yapılabilir bilemiyorum.
https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... movewindow
Bu konuda autoit gibi bir yardımcı işleri kolaylaştırır.
https://www.autoitscript.com/autoit3/do ... inMove.htm
Tarayıcı üzerinden çalışıyor yani pencere kimlik bilgilerine ulaşılamıyorsa bu konuda ne yapılabilir bilemiyorum.

