1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2023, 23:07
gönderen Email Bot
şöyle bir sorum olacak, Windows 10 bir sistemim var ve bu sistemde kurum içi bir uygulama var. Bu uygulamaya her giriş yaptığımda kullanıcı adı şifre girmem gerekiyor. Bu uygulamaya bir kere giriş yaptıktan sonra bu uygulama ben çarpıya bassam dahi hiç kapanmasın istiyorum. Sürekli olarak arka planda çalışmaya devam etsin. Sağ alta küçülsün vs. Mac bilgisayarlarda da böyle bildiğim kadarıyla. Ama uygulamanın kendisinde böyle bir özellik yok. Bunu yapmamın bir imkanı var mıdır? şimdiden teşekkürler.
Re: Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
Gönderilme zamanı: 19 Eki 2023, 14:55
gönderen TRWE_2012
Email Bot yazdı: 18 Eki 2023, 23:07
şöyle bir sorum olacak, Windows 10 bir sistemim var ve bu sistemde kurum içi bir uygulama var. Bu uygulamaya her giriş yaptığımda kullanıcı adı şifre girmem gerekiyor. Bu uygulamaya bir kere giriş yaptıktan sonra bu uygulama ben çarpıya bassam dahi hiç kapanmasın istiyorum. Sürekli olarak arka planda çalışmaya devam etsin. Sağ alta küçülsün vs. Mac bilgisayarlarda da böyle bildiğim kadarıyla. Ama uygulamanın kendisinde böyle bir özellik yok. Bunu yapmamın bir imkanı var mıdır? şimdiden teşekkürler.
Bu yazılım senin ve herkesin işini
"Fazlasıyla" görür......
Windows Sistem Bildirim Alanına küçülen programı geri getirmek için , program simgesine bir kez sol tıklama yapanız yeterlidir.
Windowslar'da ve linux işletim sistemlerinde olması gereken önemli bir özellik, böylece Windows görev çubuğu dolmamış oluyor...
GİTHUB Geliştirici Sayfası :
https://github.com/AlexanderPro/SmartSystemMenu
NOT :
Yazılımı (portabledir) Windows başlangıcında çalıştırmak için Windows Sistem Bildirim Alanındaki simgesine sağ tık yapıp, "Autostart" komutunu fareyle kiliklemeniz (işaretlemeniz) yeterlidir.
NOT:
Sordum ve Yazılım adasına ekmek çıktı....!!!
Re: Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
Gönderilme zamanı: 19 Eki 2023, 17:49
gönderen burak35
Valla böyle bişey daha önce duymadım sanırım. Olsa olsa programla yapılabilir bu.
Biara bikaç tarayıcda (Browserda) Buna benzer bi özellik vardı sanırım. Çarpıya basılınca tüm sekmeler kapatılsın mı diye soruyordu.