1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

msn live de hata

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2007, 20:03
gönderen kacirem
üstatlar ben live man kullanıyorum kisilerde sag tıkladıgımda hata roporu veriyo yeniden yükledim yine aynı nedendir bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Saygılar

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2007, 21:17
gönderen mavigece
öncelikle normal bi sil.
sonra reg doctor ile kayıt defteri temizligi yap ve tekrar kur
ozaman sorun ortadan kalakacaktır :wink:

reg

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2007, 22:01
gönderen kacirem
nasıl silecegiz reg ini msn i sildim dosyasınıda ama olmadı yardımcı olrsan sevinirim

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2007, 22:08
gönderen AykutT
Baslat- Çalıstır satırına regedit yaz.
Açılan yerde sol taraftan HKEY_CURRENT_USER -> Software-> Microsof-> MSNMessenger 'ı tıkla. Sag taraftan bütün degerleri sil.

Kolay gelsin.

yine aynı

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2007, 23:10
gönderen kacirem
üstat yine aynı neden anlamadım ama xp speed yükledikten sonra oldu zannedersem

hata kodu

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2007, 23:14
gönderen kacirem
AppName: msnmsgr.exe AppVer: 8.1.178.0 AppStamp:45b12d6a
ModName: msvcr80.dll ModVer: 8.0.50727.163 ModStamp:44849dd9
fDebug: 0 Offset: 00016feb


nedir bu yaa

yardım

Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2007, 00:41
gönderen kacirem
bu hata nedir bilen varmı arkadaslar
saygılar

Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2007, 11:08
gönderen mavigece
viewtopic.php?t=17915&highlight=regdoctor

üstteki sayfadan dosyayı indir ilaç uygula ve programı açıp deep scan yazan linke tıkla taramaya baslayacaktır. bir süre sonra buldugu kayıtları fix problem linkine tıklayıp sil.ven MSN'i tekrar kur... :wink:

üsatat nedir bu gectigime bin pişman oldum ya

Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2007, 21:48
gönderen kacirem
yine aynı yine aynı kafayı yiyecem bu msn yüzünden tam kisilerde sag tıklıyorum hemen hata roporu

Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2007, 22:20
gönderen AykutT
Sistem Geri Yükleme yapmayı deneyin.
O da olmazsa http://webmessenger.msn.com adresi üzerinden msn'e baglanın.

Kolay gelsin.

sistem geri yükleme kapalı

Gönderilme zamanı: 17 Ağu 2007, 22:47
gönderen kacirem
üstat sistem geri yükleme kapalı bende su hale bak ya tam her sey yolunda derken msn sorun cıkardı sistemi yeni yükledim özel bir programlar olmasa yine yükleyeceyim of ya sinir oluyorum böyle islere

Re: yine aynı

Gönderilme zamanı: 18 Ağu 2007, 00:41
gönderen N2O
kacirem yazdı:üstat yine aynı neden anlamadım ama xp speed yükledikten sonra oldu zannedersem
arkadasım bunun xp speed ten olduunu düsünme hepimiz kullanıoruz onu ve bir sorun yok

Gönderilme zamanı: 18 Ağu 2007, 14:03
gönderen daddy_cool
Windows Live Messenger bana en hızlı ve en çok sorun çıkaran programdır.Az basım agırmamıstır benim bu programdan.Zaten Bilgisayarın ne durumda oldugunu live messenger den alıyodum.Eger live messenger hata çıkarmaya baslarsa, bil ki o bilgisayarın durumu formata dogru gidiyo.O yüzden Benim Live Messenger'a bir gıcıklıgım vardır.simdi ise allaha çok sükür bir sorun yok ama yakında Live messenger bir hata verirse sasmam.Artık bu sorunları hepsinden DeeepFreeze kurarak kurtulmaya çalısacam.

Arkadasım eger Live messengerin inatlıgı tututuysa hiç ugrasma.Bir kere hata verdim mi ne yapsan düzeltmiyosun mereti.Ben anca formatla düzeltebiliyorum.O yüzden hiçbir zaman Live Messengeri sevmedim.