1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Tarayicilarin default secenekleri

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 17:55
gönderen velociraptor
iki browser kullaniyorsaniz baazen birini baazen digerini default browser yapmak isteyebilirsiniz , asagida bu seceneklere nereden ulasildigi aciklanmistir (Bilmeyenlere tabiiki)

internet explorer:

Tools > internet options > Programs

Resim


Firefox:

Tools > Options

Resim

velociraptor

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:01
gönderen yuri
Ayrıca Bu baslıkta SaBoTaGe'nin Kendisinin Verdigi açıklama da gayet iyi.Hatta daha bile kolay... :!: :!:

viewtopic.php?t=18247

Alıntı SaBoTaGe

Kod: Tümünü seç

Ayrıca, Program ekle kaldır da "Program Erisim ve Varsayılanlarını Ayarla" sekmesinde özel kısmına gelip ordan varsayılan Web tarayıcısını seçebilirsin.Bunu tüm Web Tarayıcıları için de kullanabilirsin. 

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:06
gönderen velociraptor
fakat üstte hem resimli hemde en cok kullanilan iki tarayici aciklanmis , orada sadece bir tanesi :wink:

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:08
gönderen yuri
Hayır ordaki seçenekten istediginiz tarayıcıyı deafult yapabilirsiniz.İster İnternet Explorer olsun İster Firefox olsun ister de Avant Browser olsun istediginiz Web tarayıcıyı Deafult Yapabilirsiniz.

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:28
gönderen AykutT
Opera'nınkini de ben vereyim bari:

Resim

Kolay gelsin.

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:28
gönderen velociraptor
öyleyse o daha kolaymis :D , hatta vista da da asgidaymis :

Resim

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:52
gönderen yuri
Ewet bende de daha kolay.