1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Tarayicilarin default secenekleri
Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 17:55
gönderen velociraptor
iki browser kullaniyorsaniz baazen birini baazen digerini default browser yapmak isteyebilirsiniz , asagida bu seceneklere nereden ulasildigi aciklanmistir (Bilmeyenlere tabiiki)
internet explorer:
Tools > internet options > Programs
Firefox:
Tools > Options
velociraptor
Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:01
gönderen yuri
Ayrıca Bu baslıkta SaBoTaGe'nin Kendisinin Verdigi açıklama da gayet iyi.Hatta daha bile kolay... :!: :!:
viewtopic.php?t=18247
Alıntı SaBoTaGe
Kod: Tümünü seç
Ayrıca, Program ekle kaldır da "Program Erisim ve Varsayılanlarını Ayarla" sekmesinde özel kısmına gelip ordan varsayılan Web tarayıcısını seçebilirsin.Bunu tüm Web Tarayıcıları için de kullanabilirsin.
Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:06
gönderen velociraptor
fakat üstte hem resimli hemde en cok kullanilan iki tarayici aciklanmis , orada sadece bir tanesi :wink:
Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:08
gönderen yuri
Hayır ordaki seçenekten istediginiz tarayıcıyı deafult yapabilirsiniz.İster İnternet Explorer olsun İster Firefox olsun ister de Avant Browser olsun istediginiz Web tarayıcıyı Deafult Yapabilirsiniz.
Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:28
gönderen AykutT
Opera'nınkini de ben vereyim bari:
Kolay gelsin.
Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:28
gönderen velociraptor
öyleyse o daha kolaymis :D , hatta vista da da asgidaymis :

Gönderilme zamanı: 15 Tem 2007, 18:52
gönderen yuri
Ewet bende de daha kolay.