Word ve Excel dosyalariniza kaydetme islemi aninda sifre verebileceginiz gibi sonradan da sifre verebilirsiniz. Bunun icin sifre vermek istediginiz dosya acikken sirasiyla "Araclar", "Secenekler" ve "Kaydetme" menülerine tiklayin. Acilan pencerinin altinda "Parola" ve "Yazma Hakki Parolasi" kutularini göreceksiniz. Bu kutulardan "Parola"ya sifre yazip "Tamam" derseniz parolayi bilmeyenler bu dosyayi acamaz. "Yazma Hakki Parolasi" kutusuna sifre girerseniz isteyen bu dosyayi görebilir, ancak sifreyi bilmiyorsa dosya üzerinde degisiklik yapamaz. Eger sifreyi unutursaniz bu kurallar tabi ki sizin icin de gecerli.
ALINTIDIR
Word veya excel de parola koyma
- velociraptor
- Yottabyte4
- Mesajlar: 50652
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10224 kez
- Teşekkür edildi: 8273 kez
- velociraptor
- Yottabyte4
- Mesajlar: 50652
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10224 kez
- Teşekkür edildi: 8273 kez
- velociraptor
- Yottabyte4
- Mesajlar: 50652
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10224 kez
- Teşekkür edildi: 8273 kez
Word belgesine sifre koyma (görüntülü anlatim)
http://img339.imageshack.us/my.php?imag ... led3bc.swf
http://img339.imageshack.us/my.php?imag ... led3bc.swf