excel de otamatik kayıt yapın!

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
tasarımcı77
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 827
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

excel de otamatik kayıt yapın!

Mesaj gönderen tasarımcı77 » 24 Ağu 2011, 12:16

Resim

SORU:Excel'de çalışırken...

SORU:Excel'de çalışırken belgelerimizin belirli aralıklarla otomatik olarak kaydedilmesini sağlayabilir miyiz?
CEVAP:Araçlar*İçine Ekle (Tools*Add-Ins) komutunu çalıştırın. Ekrana gelen diyalog kutusunda Otomatik Kaydet (AutoSave) seçeneğini işaretleyip Tamam düğmesine basın. Artık Araçlar (Tools) menüsünü açtığınızda Otomatik Kayıt (AutoSave) seçeneğinin eklendiğini göreceksiniz. Bu komutu çalıştırınca ekrana Otomatik kaydetme ayarlarını yapabileceğiniz bir diyalog kutusu gelecektir. Otomatik kaydetme aralığı ve buna benzer diğer bir sürü seçeneği buradan ayarlayabilirsiniz.

alıntıdır.



Cevapla