1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Dünya'nın ilk 39 mp'lik fotoğraf makinesi
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 17:38
gönderen Mu®aT
Dünya'nın ilk 39 mp'lik fotograf makinesi
Hasselblad adlı firma yeni Ürünlerini tanıttı.Hasselblad firması 39MP'lik bir fotograf makinesi üretti ve Üzerinde de 80 gb'lık bir harddisk bulunuyor.Bu sayede 1500 fotograf saklıyor...
Ürün kodu:HSD-39
Fiyatı :18000pound
Ürün hakkında detaylı bilgi edinmek isteyenler üretici sitesini gezinmekte serbestler;
www.hasselblad.com/
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 22:13
gönderen velociraptor
:shock: vay canina biz teknolojik gelismeleri yazmaya yetisemiyoruz ,adamlar calismaya devam ediyor . Biz ülke olarak bu calismalara nezaman katki saglayacagiz bilemiyorum , henüz adalet sistemini bile kuramamisiz da ne bilimi desenize
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 22:16
gönderen PeeRLeeSS
velociraptor yazdı:, henüz adalet sistemini bile kuramamisiz da ne bilimi desenize
cumhuriyet kuruldukdan hemen sonra ilk açılan üniversite hukuk fakültesidir Açan Atatürk dür
nedeni..
kendi hukukçularımızı yetistirmek ve kendi örf adet gelenek göreneklerimize göre anayasa yazmaktı..
ama bu hiç birzaman olmadı..
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 22:22
gönderen velociraptor
3 kisiden fazla cinayeti olanlari sabun yapabiliriz , tesisleri bizzat ben organize edecegim , ve onlari kendi ellerimle yakacagim (söz) , 2 kisinin katilleri calisarak ölecekler (uranyum madenlerinde) tek kisi katilleri hücre hapsinde (minimum 10 yil) , tecavüzcülere , tecavüz edilecek , hirsizlar , caldiklari miktari kazanana kadar calisip bunu telafi edecek ve 5 yil yiyecek , bukadar basit
Beni basa getirin , hemen bunlari uygulayayim :D
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 22:29
gönderen Mu®aT
velociraptor yazdı:3 kisiden fazla cinayeti olanlari sabun yapabiliriz , tesisleri bizzat ben organize edecegim , ve onlari kendi ellerimle yakacagim (söz) , 2 kisinin katilleri calisarak ölecekler (uranyum madenlerinde) tek kisi katilleri hücre hapsinde (minimum 10 yil) , tecavüzcülere , tecavüz edilecek , hirsizlar , caldiklari miktari kazanana kadar calisip bunu telafi edecek ve 5 yil yiyecek , bukadar basit
Beni basa getirin , hemen bunlari uygulayayim :D
çok katısınız adminim..
ama tam sizin gibi,benim gibi :D biri gerek bu ülkeye..
bakın o zaman cinayet vb.... olmaz..
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 23:03
gönderen Ensatech
janissary yazdı:velociraptor yazdı:3 kisiden fazla cinayeti olanlari sabun yapabiliriz , tesisleri bizzat ben organize edecegim , ve onlari kendi ellerimle yakacagim (söz) , 2 kisinin katilleri calisarak ölecekler (uranyum madenlerinde) tek kisi katilleri hücre hapsinde (minimum 10 yil) , tecavüzcülere , tecavüz edilecek , hirsizlar , caldiklari miktari kazanana kadar calisip bunu telafi edecek ve 5 yil yiyecek , bukadar basit
Beni basa getirin , hemen bunlari uygulayayim :D
çok katısınız adminim..
ama tam sizin gibi,benim gibi :D biri gerek bu ülkeye..
bakın o zaman cinayet vb.... olmaz..
seriattan bahsediyorlar daha ne oldugunu bilmiyorlar bkz Irak yada iran hırsızlık yapanın kolu kesiliyor, dükkanını bırakıp insanlar evlrine gidiyor...
Gönderilme zamanı: 27 Nis 2007, 23:11
gönderen PeeRLeeSS
darkleo
1. admin bilmeden seriatten bahsetti ve cevap yazdin
2. bastakiler daha seriatin ne oldugunu bilmiyorlar
hangini kastettin...
Gönderilme zamanı: 28 Nis 2007, 00:53
gönderen nemesis_35
bir konu ancak bu kadar saptırılabilir fotograf makinasından seriata
Gönderilme zamanı: 28 Nis 2007, 12:23
gönderen Ensatech
Bastakilere degil çıkıp eylem yapan 'seriatla yönetilmek istemiyoruz' diyenlereydi.
Zaten günümüz Türkiye'sin de böyle bir yönetime geçilemez.
Kolay Gelsin
nemesis_35 yazdı:bir konu ancak bu kadar saptırılabilir fotograf makinasından seriata
Evet artık duralım
Gönderilme zamanı: 28 Nis 2007, 12:31
gönderen velociraptor
orada seriatla yönetilmek istemiyoruz un tam anlami :
Bastakileri ve onlarin temsil ettikleri zihniyetleri istemiyoruz dur , tepki direkt olarak hükümetedir seriatla yakindan uzaktan bir ilgisi yoktur
Gönderilme zamanı: 28 Nis 2007, 12:34
gönderen drog_1
hala anlamadıgınız bir konu var
"velociraptor" bir radikal çözümcü
uyarmaz
sadece "banlar"...
bu kadar basit.
Gönderilme zamanı: 28 Nis 2007, 13:48
gönderen nemesis_35
benim kimseye yada bir olguya karsı bir kastım yok sadece konu nasıl bu kadar karıstı onu merak ettim.
Gönderilme zamanı: 28 Nis 2007, 15:11
gönderen Mu®aT
nemesis_35 yazdı:benim kimseye yada bir olguya karsı bir kastım yok sadece konu nasıl bu kadar karıstı onu merak ettim.
nasıl karıstı bende anlamadım
keske açmaz olsaydım su baslıgı:
site karıstı :D