Vista da Deep Freeze yi Kaldırmak
-
hayser
- Bit

- Mesajlar: 20
- Kayıt: 24 Haz 2006, 14:54
Vista da Deep Freeze yi Kaldırmak
Vista da Deep freeze yi nasıl kaldırabiliriz.sys.trayde gözükmüyor.arka planda çalısıyor.yeni birsey ekleyemiyorum.Oysa xp de shift e basıp tepsid üstüne iki tıklayınca hemen açılıyordu.simdi görünmedigi için hiç bir sey yapamıyorum.Lütfen yardım edermisiniz.simdiden tesekkürler.
hayser
hayser
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
-
hayser
- Bit

- Mesajlar: 20
- Kayıt: 24 Haz 2006, 14:54
Vista da Deep Freeze yi Kaldırmak
Yardımınıza çok tesekkür ama malesef is görmedi Velociraptor .Bayagı sıkıntıdayım.
hayser
hayser
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
uninstall edebilmek icin öncelikle disable etmemiz gerekiyor:
Disable edelim:
1. Crtl-Alt-Shift-F6 ya basalim (password ekrani gelmis olmali)
2.passwordumuzu girip ok diyelim (pass yoksa ok e basabilirsiniz) simdi bood diyalog ekrani acilmis olmasi gerek.
3. Boot thawed secenegini secelim (böylece boot ettikten sonra deepfreeze disable olmus olacak)
4.reboot edelim
Uninstall edelim:
1.Deepfreezeyi kurdugumuz klasöre gidelim ve versionumuza göre : DF5Std.exe yada DF6Std.exe (biri version 5 digeri version 6 nin) yi calistiralim.
2.acilan ekranda uninstalli secelim
3.böylece yazilimdan kurtulmus oldunuz , boot edelim ve normal windowsumuza dönelim
Ceviri : velociraptor
kaynak:
Disable edelim:
1. Crtl-Alt-Shift-F6 ya basalim (password ekrani gelmis olmali)
2.passwordumuzu girip ok diyelim (pass yoksa ok e basabilirsiniz) simdi bood diyalog ekrani acilmis olmasi gerek.
3. Boot thawed secenegini secelim (böylece boot ettikten sonra deepfreeze disable olmus olacak)
4.reboot edelim
Uninstall edelim:
1.Deepfreezeyi kurdugumuz klasöre gidelim ve versionumuza göre : DF5Std.exe yada DF6Std.exe (biri version 5 digeri version 6 nin) yi calistiralim.
2.acilan ekranda uninstalli secelim
3.böylece yazilimdan kurtulmus oldunuz , boot edelim ve normal windowsumuza dönelim
Ceviri : velociraptor
kaynak:
Kod: Tümünü seç
http://www.faronics.com/faq/#1-
hayser
- Bit

- Mesajlar: 20
- Kayıt: 24 Haz 2006, 14:54
Vista da Deep Freeze yi Kaldırmak
Sevgili Velociraptor açıklamanız süper.isyerinde idim cevabı okudugumda,hemen xp yüklü bilgisayarda denedim hemen göründü uçtum.size dua ettim.Fakat eve gelip Vistada deneyince hüsrana ugradım.Ya format atıcam yada format atıcam.Bilgsayarı açıp kapayınca hiç birsey kalmıyor,her sey sıfır oluyor sıfır oluyor.Selamlar
hayser
hayser
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
-
hayser
- Bit

- Mesajlar: 20
- Kayıt: 24 Haz 2006, 14:54
Vista da Deep Freeze yi Kaldırmak
Sevgili Velociraptor önemli bilgileri yedkledikten sonra malesef formatladım.simdi ben deep freeze yi vistada kullanmıyacakmıyım.Oysa xp de çok memnun olarak kullanıyordum.o benim kurtarıcım dı.Kullananlardan bir çözüm istiyorum.Tekrar formatlamadan.Denenmis bir çözüm.herkse basarılar dilerim
hayser
hayser
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
bilgisayari yeniden baslat F8 ile guvenli moda gec orada sana secenkler sunacak geuvenli kip falan diye. dizin hizmetleri ile guvenli kip olmasi lazim yada onun gibi bisey tam hatirlamiyorum. onu seciyoruz. deep freeze orada belirecek iste o zaman disable edebileceksin.
ayrica deep freeze i her yerde kullanabilirsin ama bunu yapmasinin sebebi virus yemenden kaynaklanir. deep freeze hicbir zaman tam koruma saglamaz. acilista devreye girdigi icin devreye girene kadar 2-3 sn gibi kucuk bir zaman diliminde viruslerin iceri girmesini saglar illede netten gelecek yada onun gibi bisey olmasi gerekmez. sadece deep freeze icin yazilan virusler yada spamlar vardir. basima 100lercec kez geldiginden dolayi biliyorum.
eger bunu yaptiginizda da disable yapamiyorsaniz o zaman tekrar baslatni bilgisayari guvenli kipte girin administrator olarak baglanin. baslat calistir acilan pencereye msconfig yazin baslangic ta baslayan tum programlari iptal edin. sonra kullanici degistir deyin. kullanici isminiz olan hesaba giris yapin yine baslat calistir msconfig baslangic ta calisan tum programlari disable yapin tekrar baslatin
eger yine deep freeze devreye girerse tekrar resetleyin bilgisayarinizi yine guvenli kip administrator olarak baglanin.baslat calistir regedit yaziyoruz. ordan HKEY_LOCAL_MACHINE / software / microsoft / windows / current version / uninstall anahtarini buluyoruz onun altindan deep freeze in dosyasini buluyoruz ardindan registry de arama yaptiriyoruz deep freeze ile ilgili herhangi bir sey kalmismi diye sonra masaustune geliyoruz gorev yoneticisini calistiriyoruz islemlerde bulunan explorer i sonlandiriyoruz masaustunde ne kadar simge varsa her sey gidecek. sonra yine gorev yoneticisinden uygulamalara geliyoruz yeni gorev ayzan yere tikliyoruz acilan pencereye c:/ yaziyoruz onumuze c hdd si aciliyor.ordan program files in icine gidiyoruz ve deep freeze in bulundugu dosyayi siliyoruz.
eger gene silinmezse acip kapadiginizda devreye girerse o zaman format atin....
saygilarimla
ayrica deep freeze i her yerde kullanabilirsin ama bunu yapmasinin sebebi virus yemenden kaynaklanir. deep freeze hicbir zaman tam koruma saglamaz. acilista devreye girdigi icin devreye girene kadar 2-3 sn gibi kucuk bir zaman diliminde viruslerin iceri girmesini saglar illede netten gelecek yada onun gibi bisey olmasi gerekmez. sadece deep freeze icin yazilan virusler yada spamlar vardir. basima 100lercec kez geldiginden dolayi biliyorum.
eger bunu yaptiginizda da disable yapamiyorsaniz o zaman tekrar baslatni bilgisayari guvenli kipte girin administrator olarak baglanin. baslat calistir acilan pencereye msconfig yazin baslangic ta baslayan tum programlari iptal edin. sonra kullanici degistir deyin. kullanici isminiz olan hesaba giris yapin yine baslat calistir msconfig baslangic ta calisan tum programlari disable yapin tekrar baslatin
eger yine deep freeze devreye girerse tekrar resetleyin bilgisayarinizi yine guvenli kip administrator olarak baglanin.baslat calistir regedit yaziyoruz. ordan HKEY_LOCAL_MACHINE / software / microsoft / windows / current version / uninstall anahtarini buluyoruz onun altindan deep freeze in dosyasini buluyoruz ardindan registry de arama yaptiriyoruz deep freeze ile ilgili herhangi bir sey kalmismi diye sonra masaustune geliyoruz gorev yoneticisini calistiriyoruz islemlerde bulunan explorer i sonlandiriyoruz masaustunde ne kadar simge varsa her sey gidecek. sonra yine gorev yoneticisinden uygulamalara geliyoruz yeni gorev ayzan yere tikliyoruz acilan pencereye c:/ yaziyoruz onumuze c hdd si aciliyor.ordan program files in icine gidiyoruz ve deep freeze in bulundugu dosyayi siliyoruz.
eger gene silinmezse acip kapadiginizda devreye girerse o zaman format atin....
saygilarimla
-
hayser
- Bit

- Mesajlar: 20
- Kayıt: 24 Haz 2006, 14:54
Vista da Deep Freeze yi Kaldırmak
Üzgünüm,daha fazla bekleyemedim.malesef formatladım su anda tekrar deep freeze yi kurmaya korkuyorum.cevaplarınız için herkese tesekkür
hayser
hayser
-
karizmacafe
- Bit

- Mesajlar: 1
- Kayıt: 20 Haz 2008, 18:28
arkadasım asagıdaki programı indir. bununla deep freeze pasip ediyorsun. sonra normal setup dosyasından uninstall yapıyorsun. o kadar. ben kendim kafede bir makinanın sifresini unuttum. ondan sonra arastırıp buldum. denendi çalısıyor.
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/130893588/Deep_Freeze_Kirici.rar