mac ten xp ye ağdan ulaşmak (çözüldü)
- Alesta
- Kilobyte2

- Mesajlar: 317
- Kayıt: 15 Mar 2006, 22:44
- Teşekkür etti: 2 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
mac ten xp ye ağdan ulaşmak (çözüldü)
arkadaslar xp de bir klasöre bazı kayıtlar yapıyoruz ve bu kayıtları mac te isliyoruz. klasörü paylastırdık ama bu klasördeki dosyayı oldukça uzun bir yoldan mac e tasıyoruz. mac ten xp üzerindeki bu klasörün kendisini görüp kayıtlarımızı burdan alma imkanı yokmudur?
En son Alesta tarafından 23 Kas 2007, 17:44 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53914
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19716 kez
- Teşekkür edildi: 11960 kez
http://lifehacker.com/software/mac-os-x ... 247541.php
olmadi türkcelestirecek arkadaslarimiz cok :)
olmadi türkcelestirecek arkadaslarimiz cok :)
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: mac ten xp ye ağdan ulaşmak
mac ten xpye ulasmaya calisiyoruz, sizin verdiginiz ise xp den mac e baglanti yapiliyor ama tesekkurler orasi sayesinde bu baglantiyi buldum... en kisa zamanda ceviri yapilacaktir...Alesta yazdı:mac ten xp üzerindeki bu klasörün kendisini görüp kayıtlarımızı burdan alma imkanı yokmudur?
http://lifehacker.com/software/mac-os-x ... 247148.php
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53914
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19716 kez
- Teşekkür edildi: 11960 kez
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
oncelikle p de ulasmak istedigimiz klasoru paylasima aciyoruz bunu yapabilmek icin o klasoresag tiklayip paylasim ve guvenlik diyoruz asagidaki resimdeki gibi her iki kutucuguda isaretliyoruz.

eger paylasima acacaginiz klasor 12 karakterden fazla ise windows bu klasoru paylasima acarken sizi uyarabilir. cunku 12 karakterden aza olmasi gerekir. her isletim sistemi 12 karakterden fazlasini kabul etmeyebilir...
hemen arkasinda ip adresimizi kontrol etmemiz gerekiyor mac de verebilmek icin.bunu yapmak icinde baslat / calistir / cmd yaziyoruz enter tusuna basiyoruz. acilan pencerede ipconfig yaziyoruz enter a basiyoruz. ve asagidaki resimdeki gibi bir ekran olmasi lazim. bizi ilgilendiren ustteki 192.168.1.102 yazan numara...

simdi ise mac bilgisayarimizda ayarlamalari yapalim.finders tan menuye gidiyorsunuz. "connect to server" diyoruz. xp de gordugumuz ip adresini buraya yaziyoruz...asagidaki resimdeki gibi

ip adresinin basina smb:// koymayi unutmayin... eger server bilgisayarinizi gorurse asagidaki resimdeki gibi sifre ve isim isteyen bir sayfayla karsilasacaksiniz

sifre isim ve ag kurulum ismimizi buralara yazalim.
ilk mac te windows bilgisayara girdiginizde asagidaki resim gorunecek

ve buradan paylastirmis oldugunuz klasorleri burada gorecegiz ve o klasoru secip OK diyoruz ve diger bilgisayara ulasmis oluyoruz
ceviri: burak_dalkir

eger paylasima acacaginiz klasor 12 karakterden fazla ise windows bu klasoru paylasima acarken sizi uyarabilir. cunku 12 karakterden aza olmasi gerekir. her isletim sistemi 12 karakterden fazlasini kabul etmeyebilir...
hemen arkasinda ip adresimizi kontrol etmemiz gerekiyor mac de verebilmek icin.bunu yapmak icinde baslat / calistir / cmd yaziyoruz enter tusuna basiyoruz. acilan pencerede ipconfig yaziyoruz enter a basiyoruz. ve asagidaki resimdeki gibi bir ekran olmasi lazim. bizi ilgilendiren ustteki 192.168.1.102 yazan numara...

simdi ise mac bilgisayarimizda ayarlamalari yapalim.finders tan menuye gidiyorsunuz. "connect to server" diyoruz. xp de gordugumuz ip adresini buraya yaziyoruz...asagidaki resimdeki gibi

ip adresinin basina smb:// koymayi unutmayin... eger server bilgisayarinizi gorurse asagidaki resimdeki gibi sifre ve isim isteyen bir sayfayla karsilasacaksiniz

sifre isim ve ag kurulum ismimizi buralara yazalim.
ilk mac te windows bilgisayara girdiginizde asagidaki resim gorunecek

ve buradan paylastirmis oldugunuz klasorleri burada gorecegiz ve o klasoru secip OK diyoruz ve diger bilgisayara ulasmis oluyoruz
ceviri: burak_dalkir
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:

