pc ye wireless özelliği eklemek

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
vista
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 01 Nis 2007, 21:37

pc ye wireless özelliği eklemek

Mesaj gönderen vista »

arkadaslar cp veya her hangi bir windows kurulu olan masaüstü pcye wireless özelligi eklemek gibi bir imkan varmı yoksa vireless pcnin donanımsal özelliklerinden birimidir?
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

oncelikle wireless bilgisayarin donanimsal ozelligide olabilir sonradan da ekleyebilirsin.ornegin usb wireless ler var satilmakta ayni zamanda anakarta takilabilen sonra kart tarzinda da wireless var. yani sorunuzun cevabi olarak sonradan ekleyebilirsiniz
Kullanıcı avatarı
vista
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 01 Nis 2007, 21:37

Mesaj gönderen vista »

tesekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

mesela bende bir PIII vardi birakin wlan i usb si bile 2.0 degildi , bende usb den bir wlan cihazi ile yillarca internete baglanmistim ;)
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

velociraptor yazdı:mesela bende bir PIII vardi birakin wlan i usb si bile 2.0 degildi , bende usb den bir wlan cihazi ile yillarca internete baglanmistim ;)
bu arada hocam PIII makineyi elden çıkardınız anladıgım kadarıyla :D
Kullanıcı avatarı
scknylmz35
Byte4
Byte4
Mesajlar: 169
Kayıt: 03 Eyl 2006, 23:32
İletişim:

Mesaj gönderen scknylmz35 »

editci yazdı:
velociraptor yazdı:mesela bende bir PIII vardi birakin wlan i usb si bile 2.0 degildi , bende usb den bir wlan cihazi ile yillarca internete baglanmistim ;)
bu arada hocam PIII makineyi elden çıkardınız anladıgım kadarıyla :D
Bende hala PIII var :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

@editci: evet elden cikarali cok oluyor ama severdim makinami
Kullanıcı avatarı
Ct-Ct
Bit
Bit
Mesajlar: 20
Kayıt: 15 May 2008, 19:55

Mesaj gönderen Ct-Ct »

Wireless Adaptor USB seklinde 20-50 ytl arası degisiyor
en iyi markalar linksys ve zyxel dir. bunlar gunumuzde en cok tercih edilenler.
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Mesaj gönderen tasiyici »

yeni pc lerde mevcut artık en iyisi bir laptop almak her yerede tasınıyor
Kullanıcı avatarı
gige
Byte3
Byte3
Mesajlar: 113
Kayıt: 28 Eyl 2007, 22:16

Mesaj gönderen gige »

us robotıcs wirellesi tavsiye ederim ben kullanıyorum gayet memnunum wirells te en iyi markalardan biridir
Cevapla