xp ses sorunu (yardım lütfen)

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

xp ses sorunu (yardım lütfen)

Mesaj gönderen dnzbzkn »

arkadaslar bugün isletim sistemimi vistadan xp ye cewirdim.driverları yükledim.ve hiçbir sorunla karsılasmadım.ses riverındada hiç bir sorunla karsılasmadım.fakat bilgisyarımı bikaç acıp kapadıktan sora acılıs,kapanıs vb.bikac ses yoktu.calısmıyordu.windowsun media dosyasına girdim sesler orda gayet iyi dinleyebiliyordum.ama windowsta calısmıyorlardı.acılırken sadece tek bir bip sesi geliyor kasadan.hala anlamıs degilim.sarkı film gibi seyleri izleyip dinleyebiliyorum herhangi bir sorun yok.lütfen yardım edin bu sorunu nasıl düzeltecegim.tesekkürler simdiden.
Kullanıcı avatarı
Lord_Sidious
Byte1
Byte1
Mesajlar: 33
Kayıt: 07 Nis 2006, 22:33

Mesaj gönderen Lord_Sidious »

açılıs ve kapanıs için ses ayarlaması yaptın mı peki?Bundan bahsetmemissinde.Yaptıgın halde mi olmuyor?
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

baslat / ayarlar / denetim masası / ses efekti ve ses aygıtları / üstteki sekemlerde ses efekti buradan bak bakalım açılıs seslerinde bir degisme var mı ayrıca vistadan xp yegecerken sesler de silinmis olabilir.o yuzden ses cıkmıyor olabilir.yani sorunun ses kartında degil ayarlarında.
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

bir ayarlama yapmadım nasıl ayarıcam.bide seste bi degisiklik yok sesler hala aynı yerinde duruyo.girdim ses efektine bi degisiklik yok.hiç böle bise olmamıstı.bidaha format attım bugün bi degisim yine yok.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

hala sisteminizde bir yerlerde vista kurulumu?kuruluysa bu ses dosyaları ile çakısma yapıyor olabilir
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

bu dosyaları nasıl bulup silebilirim.çünkü sadece acılıs ve kapanıs sesleri degil.sitemdeki diger bazı seslerde calısmıyor.lütfen yardım edin.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

basıma gelmis bir olay vista yoktu bende o bakımdan bana göre vista ile hiçbir alakası yok ses kartının markası C-Media mı?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

söyle yapalim siz asagidaki ayari bir kontrol edin ve degilse sondaki resimdeki duruma getirin bakalim düzelecekmi , öneclikle denetim masasini acalim ve asagidaki adimlari takip edelim

Resim

Resim

Resim
En son velociraptor tarafından 14 Eki 2007, 16:09 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

en son driverını indirmeyi deneyin bir de?
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

veloricaptor abinin dedigini sabahtan beri deniyorum bi degisiklik yok.modeli ac 97 audio for via ses kartı. cmedia degil.ama bi degisiklik yok.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

benm basıma geldiinde format atana kdar düzeltememistim frmat attıgımda düzeldi
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

bende format attım yine düzelmedi.baska bise sorcaktım.bende bazı ses dosyaları war vista transformation pack de bulunan.onları alıp xp de calıstırmak istiyorum.media klasörüne atıyorum fakat otomatik sesler devreye girmiyo.bunu nasıl yaparım.attıgım sesler direk devreye girsin.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

vista transformation pack yüklediginde otomatik olarak windows sesleri degisir senin birsey yapmana gerk kalmaz
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

onu biliyorum ama o paketi yüklemek istemiyorum.sadece ses dosyası olcak.bende tema paketi war.saten ses sadece.saten su anda cogu sesi kullanamadıgım için böle oluyor.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

he anladım tmm o zman yüklerken sadece vista sounds u isaretliceksin baska yolu oldugunu sanmıyorum yüklemeden direk kopyalamak fln
Cevapla