Çözünürlük Saklama ile ilgili bir sorun.
-
Dharkan
- Bit

- Mesajlar: 2
- Kayıt: 31 Tem 2007, 20:05
Çözünürlük Saklama ile ilgili bir sorun.
Benim sorunum pc'im kapandıktan sonra tekrar açıldıgında çözünürlügünün resetlenmesi. 800x600'e geri dönüyor. Driver'ı update ettim hatta xp sorunludur diye yeni xp kurdum tüm disk'i formatlayıp ama çözülmedi. Yardımcı olursa birileri sevinirim. Saygılar.
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
simdi sana sorularım olacak,bu sorular ısıgında sorununu çözüm bulmaya çalısacaz...
1-bu sorun ne zamandan beri var.
2-sorun basladıgında hangi driver sürümü vardı,sorun olmadan önce hangi driver sürümü vardı.
3-bu süre içinde herhangi degisik bir program kurdun mu..
soruların cevaplarına göre sana bir çözüm bulacaz ins...
1-bu sorun ne zamandan beri var.
2-sorun basladıgında hangi driver sürümü vardı,sorun olmadan önce hangi driver sürümü vardı.
3-bu süre içinde herhangi degisik bir program kurdun mu..
soruların cevaplarına göre sana bir çözüm bulacaz ins...
-
Dharkan
- Bit

- Mesajlar: 2
- Kayıt: 31 Tem 2007, 20:05
Sorun kartı aldıgımdan kısa bir süre sonra basladı. Kart yeni.(tam emin degilim ne kadar süre sonra basladıgına kusura bakmayın.)
Hangi Driver vardı konusunu tam bilmiyorum ama cd'deki driver'da da aynı sorunu yasadım, ati'nin sayfasından güncelleyince de aynı sorunu yasadım.
Degisik program kurdugumu sanmıyorum
Hangi Driver vardı konusunu tam bilmiyorum ama cd'deki driver'da da aynı sorunu yasadım, ati'nin sayfasından güncelleyince de aynı sorunu yasadım.
Degisik program kurdugumu sanmıyorum
- lion
- Kilobyte2

- Mesajlar: 387
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
- cinsiyet: Erkek
verdigin cevaplar yuvarlak oldu biraz,sana tavsiyem ekran kartını baska bir pc de dene aynı sorunu yapacak mı bir bak,eger aynı sorunu yaparsa sorun ekran kartından,zaten yeni de diyosun garantisi var demektir.yada baska bir ekran kartı bul ve ken di pc inde dene bakalım ne olacak konuyu bizle paylasmanı bekliyoruz

