Avatar birazcık büyüse
- Quarentina
- Kilobyte3

- Mesajlar: 451
- Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24
Avatar birazcık büyüse
Ben foruma avatar koymak istedim ama boyutları cok küçük acaba biraz daha büyütme sansımız varmı?
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Avatar birazcık büyüse
hı hı tsk ederiz yönetim tarafından degerlendirilicektir!!!!!!F4stBoy yazdı:Ben foruma avatar koymak istedim ama boyutları cok küçük acaba biraz daha büyütme sansımız varmı?
Saygılarımla
- spectacuLar
- Kilobyte2

- Mesajlar: 333
- Kayıt: 21 Eyl 2006, 18:04
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- Quarentina
- Kilobyte3

- Mesajlar: 451
- Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24
- rodi
- Byte4

- Mesajlar: 184
- Kayıt: 06 Haz 2006, 04:45
- cinsiyet: Erkek
Asagıda adminimizm verdigi site ile avatarın boyutunu degistirebilirdin
viewtopic.php?t=6375&highlight=avatar+boyutu
viewtopic.php?t=6375&highlight=avatar+boyutu
