Ağ bağlantılarında Güvenlik duvarını nasıl kullanırım

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
savcı
Bit
Bit
Mesajlar: 7
Kayıt: 02 Haz 2007, 15:43

Ağ bağlantılarında Güvenlik duvarını nasıl kullanırım

Mesaj gönderen savcı »

Güvenlik duvarı ag baglantılarımı engelliyor service pack1 digeri pack 2 olmasından dolayı veri transferi etkiliyor

Güvenlik duvarında nasıl bir ayarlama yapmalıyım ki güvenlik duvarından veriler dosya ve klasörde sorun yasamasın

yada güvenlik duvarı kapalıyken firewall kursam aynı neticeyi güvenlik duvarda oldugu gibi bilgisayarım görür mü???

Firewall çalısan programlarıma zarar verir mi?
Firewall anlatımı var mı?Türkçe

sevgiler
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

öncelikle arkadasım güvenlik duvarı bilgisayara hiç bir yararda bulunmuyor sadece microsfta yararı var senin güvenlik seviyelerini sürekli microsfta bildiriyor. internete baglandıgın her an.bunu kapatırsan hiçbir sey farketmeyecek sende rahatlıkla bilgisayarların arasında ag baglantını saglayacaksın.gel gelelim sorunun cevabına resimlerle asagıda açıkladım buyur arkadasım

kolay gelsin

Resim

Resim

Resim
savcı
Bit
Bit
Mesajlar: 7
Kayıt: 02 Haz 2007, 15:43

teşekkürler

Mesaj gönderen savcı »

Çok saol bu bilgi çok yararlı oldu???
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

sorunuza cevap verebildiysem ne mutlu bana
Kullanıcı avatarı
Quarentina
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 451
Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24

Mesaj gönderen Quarentina »

saolsın gzl paylasım
Cevapla