Güvenlik duvarı ag baglantılarımı engelliyor service pack1 digeri pack 2 olmasından dolayı veri transferi etkiliyor
Güvenlik duvarında nasıl bir ayarlama yapmalıyım ki güvenlik duvarından veriler dosya ve klasörde sorun yasamasın
yada güvenlik duvarı kapalıyken firewall kursam aynı neticeyi güvenlik duvarda oldugu gibi bilgisayarım görür mü???
Firewall çalısan programlarıma zarar verir mi?
Firewall anlatımı var mı?Türkçe
sevgiler
Ağ bağlantılarında Güvenlik duvarını nasıl kullanırım
-
savcı
- Bit

- Mesajlar: 7
- Kayıt: 02 Haz 2007, 15:43
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
öncelikle arkadasım güvenlik duvarı bilgisayara hiç bir yararda bulunmuyor sadece microsfta yararı var senin güvenlik seviyelerini sürekli microsfta bildiriyor. internete baglandıgın her an.bunu kapatırsan hiçbir sey farketmeyecek sende rahatlıkla bilgisayarların arasında ag baglantını saglayacaksın.gel gelelim sorunun cevabına resimlerle asagıda açıkladım buyur arkadasım
kolay gelsin



kolay gelsin



-
savcı
- Bit

- Mesajlar: 7
- Kayıt: 02 Haz 2007, 15:43
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:

