Yerel diski bölme

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Yerel diski bölme

Mesaj gönderen seheryeli »

Merhaba arkadaslar Yerel diskimi bölmek istiyorum öyle bir program
varimis bilen varmı format yapmadan diski bölüp tekrar istemedigin
zaman birlestirebiliyomusun programın adını bilen varsa rica ediyorum türkçe si varise tabiki daha iyi olur selamlar. :wink:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

peerleess in forumda resimli sekilde anlattigi programsiz disk bölem olayi vardi (xp de) haliyle simdi yok , siline siline basliklara bir hal oldu .
ibanez
Byte3
Byte3
Mesajlar: 120
Kayıt: 03 Mar 2007, 18:20
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ibanez »

Partition magic diskte bulunan bos alanı ayrı bir yerel disk olarak ayırabiliyor, ayrıca yakın disk bölümlerini birlestiriyor da. Birlestirilen 1. bölüm 2. bölümün içerigini klasör olarak gösteriyor. Tabi bölümler fat,fat32 veya ntfs olmalı.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Cevapla