Merhaba arkadaslar Yerel diskimi bölmek istiyorum öyle bir program
varimis bilen varmı format yapmadan diski bölüp tekrar istemedigin
zaman birlestirebiliyomusun programın adını bilen varsa rica ediyorum türkçe si varise tabiki daha iyi olur selamlar. :wink:
Yerel diski bölme
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
-
ibanez
- Byte3

- Mesajlar: 120
- Kayıt: 03 Mar 2007, 18:20
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez

