exe hatasına benzeyen hata

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Quarentina
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 451
Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24

exe hatasına benzeyen hata

Mesaj gönderen Quarentina »

arkadaslar ben cnc3 ü knight online vs.. oyun türlerini açarken bu hatayı alıyorum

Resim

neden acaba sorun ne sildim yükledim düzelmedi
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

bende ramdan kaynaklanıo bu
Kullanıcı avatarı
Quarentina
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 451
Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24

Mesaj gönderen Quarentina »

bende 1gb rem var ney olabilir ne yapmam lazım?
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

exe nin içine virüs girmis ve virüs programın bunu temizlemis tekrardan kurarsan sorun ortadan kalkar..
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

ehe Bu sorun Basıma O kadar çok geldi ki.Her .exe ye bu uyarıyı vermeye baslamıstı.Genellikle RAM'laerden yapıyo bu tip sorunları Ama Bu isin donanımsal boyutu.Bi de yazılımsal boyutu var.Yani Yazılımlarla ilgili bi sorun da olabilir.

Bilgisayarın da Adobe Acrobat Reader Yüklü mü?
Cevapla