Teknosa insanlari magdur etmeye devam ediyor

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Teknosa insanlari magdur etmeye devam ediyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Madur 1:

Pazara çıktınız her hafta olagan herkesin evinin eksiklerini tamamlamak için yaptıgı gibi pazarda dolasıyorsunuz, aklınıza aksam evinizde filim seyrederken yanında mısır patlagı olsun, keyifli olur dediniz tezgâhlardan birine yanastınız bundan sonrasını biliyorsunuz da hadi bunu diyolaglara dökelim;
- Abla,(abi) güzel patlar bu mısırlar ithal, begenmezsen geri getir...
- Bak patlamazsa geri getirim ona göre...
- Ablacım ben kefilim her hafta burdayım ne zaman istersen getir garanti veririm.
-iyi hadi bakalım görücez. der
ve eve gideriz aksam mısırı patlatmaya çalısır patlamayınca kızar patlamayan mısırları ertesi hafta(dikkatinizi buraya çekiyorum ertesi hafta)pazarcıya götürür hesap sorarız...
peki pazarcının tavrı ne olur?
- Ablacım nasıl patlamaz ya ithaldi bunlar neyse ablam sen ver onları ben sana yenisini veriyim bunlar yeni mahsul al bide bunu dene kusura bakma yine beklerim...
Evet sevgili dostlar simdi ben bunları niye anlattım ne alakası var diyebilirsiniz, lakin bir pazarcının bile itibarını korumak ve müsterisini küstürmemek adına gösterdigi çabayı gözler önüne sermek istedim ki bu yasanmıs bir olaydır.
Pekii teknosaya gittiniz amacınız yılbasında eve ev sinema sistemi almak olsun, arkadaslar sizinle ilgilendi ve siz bir sinema sistemi aldınız. Buraya kadar hersey normal, aklınızda her ihtimale karsı dediniz ki;
- Yalnız sinema sistemini teknik servis kursun ne olur ne olmaz.
- Efendim teknik servisimiz bayram ve yılbası dolaysıyla 4 Ocak persembe gününe kadar hizmet vermiyor(30–12–06)
- 5 gün bekleyecek miyim simdi yani?
- Yok efendim kurulumu çok basit (kolonları kurması, baglantıları rahat 2 saat sürdü)
- İyi öle diyorsan tamam alıyoruz.
Depodan kapalı kutu ev sineması gelir, yüklenilir taksi tutulur 4 kat sırtımızda tasınır ki rahat 40-50 kilo neyse saat aksam altı olmustur kurulum bitmis fisler takılmıs ama oda ne hata mesajı kitapcıga bakılır teknosaya telefon açılır teknik servis yok saat aksam 8 olmus teknosa'daki (bilgili) arkadaslar yardım edememis ve denmis ki;
- Yarın sabah dvd player'ı getirin bi bakalım
- tamam yarın getiriyorum. (yarın olur 12 de teknosaya gidilir bize yardımcı olan arkadas izinli oldugu anlasılır. simdi diyologlara bakın
- Pardon dün sizden bi ev sinema sistemi almıstım bana bugün dvd playerı getirmem söylendi...
- Yetkili servis yok persembe günü getirin
Anladım ki bu arkadasla sorunu çözemiycez kasaya yönlendim durumu tekrar kasadaki arkadaslara ilettim bunun üzerine bir arkadas makinemizi standaki aynı makineye bagladı ki yine çalısmadı. Dedim ki;
-Çalısıyor mu? Denedin mi?
-Çalısmıyor
-Peki yenisini alıyım o zaman
-Efendim prosedür öle islemiyor
-Peki nasıl isliyor?
-Persembe günü teknik servis makinenize bakar rapor tutar eger kulanımdan kaynaklanan bir arza yoksa yenisi siparis edilir.
-Nasıl yani? Ne kulanı mı? Senden farklı bir islem yapmadım ki kablolarını taktım çalısmadı size getirdim.
-Denedin çalıstı mı?
-Hayır
-Daha ne o zaman?
-Üzgünüz efendim prosedürümüz böyle
-Bakın ben dün bir ev sineması begeniyorum teknik servis verilmesini talep ediyorum verilmiyor aksam kurmaya çalısıyorum hata veriyor diye telefon açıyorum makineyi buraya getiriyorum burada bakılıyor çalısmadıgı görülüyor ve diyorsunuz ki üzgünüm.
-Arkadaslar kurulumun ücretli oldugunu söylemeleri lazımdı.
-Yani kurulum yapıyorsunuz?
-Evet, ama ücretli.
-Ya parası önemli degil ki gelin kurun dedim.
-İste söylemeleri lazımdı.
-simdi ne olacak peki
-Yetkili servisimizin telefonunu veriyim Persembe günü ararsınız, makineyi götürür baktırtırsınız.
-Ya anlamaya çalısıyorum anlayamıyorum ben buradan bir cihaz alıyorum cihazın kitapçıgında yazıyor ki bayinize basvurun. Siz bayi degilmisiniz
-Evet
-Tamam, o zaman degistirin
-Üzgünüz prosedürümüz böyle.
-O zaman siz benim yerime bu teknik servis olayı ile ilgilenin bana yenisini verin
-Kullanıcı hatası olabilir
-Ya ne kullanıcı hatası kuramadım ki bakın standınıza bu ürünün aynısını kurdunuz arıza verseydi ne yapacaktınız. Teknik servis gelip tutanak tutacaktı degil mi?
-Evet
-Tamam iste bana yenisini verin tutanak tutturun kendi aranızda çözün bu konuyu beni niye ugrastırıyorsunuz ki.
-Üzgünüz prosedürümüz böyle.
-Sizin prosedürünüz beni magdur ediyor görmüyor musunuz?
-….
Evet arkadaslar iste böyle sonra nemi oldu eve gidildi İstanbul bölge müdürlügüne telefon, müsteri sikayetlerine telefon sonuç sıfır prosedürü geçemiyoruz. Tüketici hakları hangi tüketici hakkı pazarcı bile bozuk çıkan ürünün geri alırken bizim koskoca sabacı holdingin teknosası ürününü geri almıyor. Tabi is burada bitmiyor ise annem karısıyor (ki onun kredi kartıyla alındı) telefonda annem diyor ki yetkili kisiye;
_ Bakın birbirimizi üzmeyelim ben simdi (31–12–06) ürünü paketleyip getiriyorum malınızı iade ediyorum. Teknosadan da artık hiçbir sey almıyorum.
Bunun üzerine ürün paketli sekilde teknosaya gidiyor orda tekrar deneniyor, bu arada ürünü degistirebilecegimiz ortaya çıkıyor (Hani degistiremiyorlardı) lakin ürün stokta yok o anda iki seçenek sunuyorlar ya üç-dört aydır standa duran üzeri çizilmis dvd playerı almamız ya da yetkili servisin rapor tutup rapor dogrultusunda siparis verilip gelmesi. (ki 2–3 aydan bahsediyorlar) Bunu söylerken tabi bide kullanıcı hatası olayı var biz kendimizden eminiz ama suçu bizim üzerimize atmayacaklarını tabi bilemiyoruz. Güvenimiz kalmadı ki ne yapalım onların standındaki makineyi alıp ayrılıyoruz.
Alın size Teknosa gerçegi…
Güvenilir alıs-verisin adresi…
İyi alıs-verisler...

Madur 2
ewt bende sorun yasadım yukarırdaki arkadasa katılıyorum bi adsl modem yüzünden birbirimize giriyorduk ondan sonra degistirdim modemi ogün bugündür hiçbir alıs-weris yapmam teknosadan angry.gif gıcık kaptım bikere...

Madur 3
teknosa'dan philips cd-rw almıstm, patladı.
philips mp3 player almıstım o da aynı sekilde.. vs ne aldımsa kesin servise gitti ve 1 ay kalıp yenisi verildi falan filan. artık alıs-veris yapmıyorum teknosa'dan ve çevremdekilere de yaptırmıyorum. zaten zengini daha zengin yapmanın da alemi yok...

Madur 4
Fly 25li 12X DVD+R almıstım. Eve gittim bir tane denedim DVD yandı, 2. denedim oda yandı bu sefer 4Xle deneyeyim dedim bir kısmı çalısıyor bir kısmı çalısmıyor. Dedim bu böyle olmaz. Gittim teknosaya tekrardan ve durumu anlattım ben 3 tane DVD yaktım dedim 25li pakette 3 tane fire vermeyi kabul edebilirim ama ilk üçü yandıktan sonra bir 4.süne gerek duymadım dedim. Adamlarda aldılar 4 tanede onlar yaktılar. sonuç ürünü degistirdim üstelik baska bir markayla (memorex)

Madur 5
bir dvd rw için teknik servis beni 1 ay bekletti.Sonra disbürütör yenisini gönderdi oda yalan oldu çünkü çalısmıyor para iadesi istedim bakalım ne olacak bekliyorum.Bide sikayet görmek istiyorsanız sikayetvar.com bi girinde bakın insanları nasıl madur ediyorlar.utanmazlar.malı alana kadar güler yüz arıza oldumu seni tanımıyorlar.

......... ve bu böyle devam edip gidiyor

Lütfen alisveris yapmadan önce asagidaki Müsteri sikayetlerine göz atiniz:

Kod: Tümünü seç

http://www.sikayetvar.com/?loc=sikayet_oku&action=co
ayrica sikayetlerinizi de yazabilirsiniz:

Kod: Tümünü seç

http://www.sikayetvar.com/?loc=sikayet_oku&action=co&subaction=Detial&coNo=936
Sordum.com iyi alisverisler diler :wink:
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Re: Teknosa insanlari magdur etmeye devam ediyor

Mesaj gönderen Kripteks® »

teknnosayı oldum olası haz etmem

malı satana kadr al gülüm ver gülüm mal satıldıktan sonra it gibi muamele

önemli olan satıs sonrasında ki dostluk esnaflık sözde müsteri velinimet ne velinimeti be soygun soygunnn :evil: :evil: :evil: :evil:
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

İzmirin en iyi pc satıs noktası bence Olbim simdiye kadar ordan 40 pc toplamısımdır ve bayi bile yaptırdım gidip alısveris yaptıgım zaman bana özel indirim yapıyorlar. nasıl desem fiyatlarda çok uygun ayrıca ordaki çalısanlar kendi firması kazanın diye ugrasmıyorlar müsteriyi memnun etmek için ugrasıyorlar. mesela ben geçen gün bi parça alıcaktım bana onu alma hem fiyatı yüksek hem iyi degil dedi ve bunu al bu hem ucuz hem daha iyi dedi. yani bunun gibi muamele yapıldımı insanın ordan baska yere gidesi gelmiyor (: ben İzmir'de baska yerden parça aldıgımı hatırlamıyorum :D
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

ilker 3.5 milyon kissinin kötüledigi olbimmi savunan bir vatandas görüyorum ne ne soktayım

ama senin düsüncen tabi abi berbat bir kurulus sirket ya arki geçenlerde ram aldı 1 gb tekmarda 130 ytl olbimde 146 ytl farka bak olay para da degil müsteri memnuniyeti halkla iliskileri sıfır adamların

bence tekmar piyasada süper
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

tekmar kötü demedim tekmarda iyidir ama benim gözümde olbim daha iyi. hiç olmassa bana iyi davranıyorlar :D
Kullanıcı avatarı
kerata
Byte4
Byte4
Mesajlar: 181
Kayıt: 23 Ara 2006, 22:56

Mesaj gönderen kerata »

söylenen herseye katıkıyorum. arkadasım kayseri teknosadan hp leptop aldı aldıgına alacagına pisman oldu arkadasıma bozuk leptop kakalamıslar alalı daha 2ay oldu garantiye 4 defa gitti tabi daha parası ödenmedi tam 12 taksit tabi bana söylemeden gidip leptop alırsa basına bu gelecegi belliydi teknosadan bilgisayar mı alınır yaaaa :D
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

Ben TeknoSa'yı pek tercih etmem..
HepsiBurada tercihimdir.

Kolay gelsin.
Kullanıcı avatarı
fgurhanf
Byte1
Byte1
Mesajlar: 35
Kayıt: 22 May 2007, 02:21

Mesaj gönderen fgurhanf »

Arkadaslar sıkı durun aranızda artık bir Teknosa çalısanı var :D

bayadır teknosa'da çalısıyorum,

Herhangi bir konuda sıkıntı yasan biri olursa bana bildirsin elimden geldigince yardımcı olmaya çalısabilirim.

Gelelim sikayetler hakkında bilgilenmeye,

sirket genel bilgilerine bakarsak

2000 yılında kurulmus bir sirket. Büyüme hızı açısında oldukça üst sıralarda, su an için 6.5 yılda toplam 170 magazaya ulasmıs durumda, 2500 yakın bir çalısanı var. 2 haftada bir yeni magaza açlılıyor. yans bu demek oluyor ki her ay 30 kisi istihdam ediliyor. yılda 360 kisi eder. günde 1 kisi demek.

+ Ülkenin en büyük 10 perakendecisinden biri

+ Saatte 17.000, günde 150.000 dolayında fatura kesiliyor

+Ayda ortlama 5 milyon kisi magazalara giriyor

+Yıllık ciro 1 milyar dolardan biraz asagıda

Bu degerleri neden mi paylastım, Teknosa'nın normal sartlar altında Tüketici Elektronigi sektöründe en fazla müsteri iliskisi üreten sirketlerden biri oldugu görülebiliyor.

Ülkemiz tüketici elektronigi konusunda en fazla 7 yıllık bir geçmise sahip, bu geçmisi sekillendiren aktörlerden biri de Teknosa olarak gözükmekte.

Normal sartlar altında müsteri oranınız ne kadar fazla ise sikayet ve sorun yasama oranınız da o kadar yüksek oluyor.

sirketin bu ciddi büyüme hızı ve potansiyeli en büyük zorlugu personel egitiminde yasamasına neden oluyor. Prosedür ve isleyisi tam ögrenemeyen personel yetkin olamayan yönetici ile bu devasa müsteri porföyünde sirket adı ve durusunu zedeleyen uygulama ve davranıslara neden olabiliyorlar. Bu durum tamamen sirket kurum isleyisini bilmeyen çalısanların neden oldukları bir durum malaesef, ciddi büyüme hızı sirket organizasyonunun da aynı hızla büyümesine ve personel egitiminin de güç geçtikçe daha da önem kazanmasına neden oluyor. Bu gereksinim nedenyile Teknosa Akademi kurulup çalısanların 1 aylık egitim almaları saglanıyor ama malesef bazı noktalarda bu da yeterli olmayabiliyor. Müsteri memluniyeti standardının magazalarda olusturulması için çabalanıyor, çünkü sirket günümüz perakende pazarında devamlılıgın ve farklılıgın müsteri tatmini ile saglanabileceginin farkında.

Yasanan sorunların bazıları abartılmıs müsteri sikayetlerinden olusmakla birlikte bazıları da gerçekten ciddi maduriyet içeriyor. Fakat ciddi magduriyet içeren ve merkez müsteri iliskileri departmanına yansımıs pek çok sorunun son bir yıl içerisinde çözüm için üzerine gidildigine inanıyorum

yasanan sorunların büyük bir kısmı arızalanan ürünlerin çözüme kavusma prosedüründe saklı.

bakın size aynı olayın iki ayrı diyalogunu yazacagım,

Notebook alan müsterinin cihazı 4 (dört) gün içerisinde arızalanmıstır. Magazaya gelir ve sonrası..

Konusma 1.

M: Ürünümde sorun var arızalandı,
Ç: Biz bisey yapamıyoruz beyefendi servise götürün ( 1 ay içerisinde arızalanan notebookların tedarikçiye degisim amaçlı gönderildigini bilmiyor)
M: Nasıl olur ya ürün daha yeni 4 günlük
Ç: Yapabilecegimiz bi sey yok beyefendi
M: Ben götürmem bunu daha yeni ne biçimsiniz
Ç: O zaman biz göderelim ama 30 is gününde gelir
M: Oha yaaa bla bla blaaaa


Konusma 2.

M: Ürün arızalandı yardımcı olur musunuz
Ç: Öncelikle geçmis olsun, ama içiniz de rahat olsun, 1 ay içerisinde sorun yasamamız olumlu en azından sizden kaynaklı degil ise degismini yaptırabiliriz. Tedarikçi firma degisim konusunda tek yetkilidir. Onlara cihazı gönderecegiz sadece bir miktar zamana ihtiyacımız var bey efendi ürünü teste alacaklar ve sorun tespit edildiginde yeni notebook'unuz gelmis olacak.
M: Ne kadar sürer.
Ç: Bu malesef servislerin ve tedarikçilerin durumuna baglı ama içiniz rahat olsun biz elimizden geldigince hızlandırmaya çalısacagız.
M: Tesekkür ederim alın aleti.


Bu örnekte görüldügü gibi teknosa yönetimi 2. konusmanın yapılabilmesi için elinden geldigini yapıyor. Haa bi de tedarikçi açılmayan noteboook'u üründe hiç bir sorun yoktur diye gönderdiginde de malesef Teknosa magdur oluyor. ( gülmeyin koca teknosa demeyin bu tedarikçilerle hiç ugrasılmaz adamı papaz eder hepsi ) Açılmayan aleti 3 kez sorunu yoktur diye geri gönderir mi bi servis yaa neyse..

Uzun lafın kısası elestirileri okudugumda bazılarında gerçekten sirketi çok kınıyorum üzülüyorum. Ama bazıları da inanın ya tedarikçiden kaynaklanıyor ya da gerçekten müsterinin kendisinden, müsteri her zaman kendisini haklı görüyor ama aslında her zaman haklı degil.

Düsünün ürünün faturası yok, kutusu yok aksesuarları yok elinde getirmis diyor ki bagıra bagıra, ne biçimsiniz bozuk ürün satıyosunuz adam mısınız siz bla bla bla,

Ama gerçekten magdur olanların da oldugu konusunda süphemin olmadıgını da belirteyim. Fakat dedigim gibi gerekli mercilere ihtikal ettiginde en azından merkezin bunu çözmek için bir çabada bulundugunu unutmayın.

Baya yazdım yaa,

Sizden ricam sikayetleri önyargı ile degerlendirmeyin,

Her magazada müsteri iliskileri ve memlunuyeti standartının aynı olmadıgını bilin ama olması için çabalandıgını da bilin

Söyledigim gibi herhangi bir sorun yasamıs kisi sorununu paylasabilir.

Hepinizi kucaklarım

iyi günler..
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

isinizde basarılar dilerim ama herkezin görüsüdür

ben begenmiyorum teknosayı

herkezin sahsi kisisel görüsüdür
Kullanıcı avatarı
Mu®aT
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 762
Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36

Mesaj gönderen Mu®aT »

valla gülhan çok iyi bilgi vermissin :D
sadece teknosa,tekmar,olbim vb... degil bütün hepsi böyle yapıyor...
Alıncaya kadar müsteri
aldıktan sonra siz kimsiniz :D
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

siz Teknosanın neresinde Teknik servis Soruyorsunuz ?

kötü Gold cpmpiterin osmaniye subesinde çalısıyorum..

Kendi yaptıklarımı anlatim..

Dün makine kurdum 450w kasalı adam eve götürünce aksam oynamıs falan sabah açınca açılmamıs.. dedim getirin ben bir bakarım dedim.
Adam sabah getirdi direk 480W power ile degistirdim.. İsyeri sahiplerine bile bise demedim direk Garantiye gönderdim.

2 Gün önce Datron Monitör Sıfır Açtım Kabından Adamın Evinde Monitör De Titrememe çıktı Sıfır Yenisi ile Degistirdim.. Gene İsyeri Sahiplerine Bise Demedim Direk Degisime Gönderdim..


geçen Hafta Asus F3 Serisi Tüm Herseyini Kurdum Tam Adama TEslim Ettim 2 Gün Sonra Ekrana Görüntü Gelmiyordu Adama Yenisini Verdim 2 gün İçinde Bize Yenisi Geldi Bunda İsyeri Sahiplerine Dedim Mevla Büyük..



Adamın birine Flash bellek sattık denedik adam evine götürdü Çalısmıyor Dedi Yenisini Verdik onuda götürdü çalısmıyor dedi dedim adama sen makineni getir buraya ben bir bakim dedim süpelendigim gibi çıktı makinenin ön usb girislerini kim taktıysa akılsız yanlıs takmıs artık onu düzelttim adamın gözü önünde yenisini açtım verdim ve güler yüzle yolladım...


Yani demek istedigim su Böle 8 gün İçinde Bozulan Malları Direk Degistiriyorum Büyük Olmadıktan Sonra Ve Müsterimizin Herzaman Güler Yüzle Çıkmasını Saglıyorum...


40 günde 90 Kasa Sattım 4 Tanesini Degistirdim..
Hepsinin Evine Gidip Kurulum Yaptım..


Bence Hizmet Budur....

Sattıgım Her Maldan Maas+ İkramiye Alıyorum Kendim İçin Yapıyorum Ne Yapıyorsamda...
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

peer bir tek sen mi çalısıyorsun burada birader bende geleyim beni de al servise de takılalım
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

Kripteks yazdı:peer bir tek sen mi çalısıyorsun burada birader bende geleyim beni de al servise de takılalım
Sen gelirsen ben isimde Yükselirim :) Sana veririm bu yaptıklarımı be asagı satısa iner kız tavlarım seni asagı indirmem :)
Kullanıcı avatarı
fgurhanf
Byte1
Byte1
Mesajlar: 35
Kayıt: 22 May 2007, 02:21

Mesaj gönderen fgurhanf »

Kripteks yazdı:isinizde basarılar dilerim ama herkezin görüsüdür

ben begenmiyorum teknosayı

herkezin sahsi kisisel görüsüdür
elbette ki zorla hiç kimse begenmek zorunda degil, herkesin görüsüne saygılıyımdır. zira hiç kimse suursuzca karalamak zorunda da degil tek dikkat çekmek istedigim konu da bu idi yanlıs anlasılmak istemem :wink: :wink:

PeeRLeeSS dostum,

bizler de pek çok ürün grubundan satılmıs olan parçaları bir kaç gün içerisinde sorgusuz sualsiz degistiriyoruz, en azından benim faaliyet gösterdigim yerde ve çevresinde,

fakat kurumsal sirkette magazacılık biraz daha eli kolu baglıyor, yaptıgınız her islem ve kayıt sistemsel olarak görülebilir ve pat diye bir telefon alabilirsiniz merkezden, ( örnekleri olmustur ) ayrıca magazalarda teknik servis verebilecek ne yaterli donanım var ne de bu konuda bilgisi olan kisi var malesef.

buna ragmen ben telefonu aldıktan 2 saat sonra kapagını kıran müsterinin cihazını degistirdigimi de hatırlıyorum,

saygılar hepinizi kucaklarım

:)
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

Haklısın o konuda Farklılılar göstere biliyor ama bir müsteriye de sen kur denmezki :) isci nasıl para kazanacak :)

ben maasımdan çok dısarı gittigim islerden para kazanıyorum :) adamlara iki yaglayıp iki ballıyorum mp3 falan atıyorum evde iki oyun atıyorum al buda sana helal olsun diye veriyorlar :) en son dev plazma ekran kurulumundan 10 ytl aldım neden kötü :) zaten araba da bende eksozu sogumuyor :lol: pc kurarım win kurarım eve gider kurarım aktive ederim ofis kurarım :) ugrasırım alırım kısagünün kar'ını hahaha
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön