Pazara çıktınız her hafta olagan herkesin evinin eksiklerini tamamlamak için yaptıgı gibi pazarda dolasıyorsunuz, aklınıza aksam evinizde filim seyrederken yanında mısır patlagı olsun, keyifli olur dediniz tezgâhlardan birine yanastınız bundan sonrasını biliyorsunuz da hadi bunu diyolaglara dökelim;
- Abla,(abi) güzel patlar bu mısırlar ithal, begenmezsen geri getir...
- Bak patlamazsa geri getirim ona göre...
- Ablacım ben kefilim her hafta burdayım ne zaman istersen getir garanti veririm.
-iyi hadi bakalım görücez. der
ve eve gideriz aksam mısırı patlatmaya çalısır patlamayınca kızar patlamayan mısırları ertesi hafta(dikkatinizi buraya çekiyorum ertesi hafta)pazarcıya götürür hesap sorarız...
peki pazarcının tavrı ne olur?
- Ablacım nasıl patlamaz ya ithaldi bunlar neyse ablam sen ver onları ben sana yenisini veriyim bunlar yeni mahsul al bide bunu dene kusura bakma yine beklerim...
Evet sevgili dostlar simdi ben bunları niye anlattım ne alakası var diyebilirsiniz, lakin bir pazarcının bile itibarını korumak ve müsterisini küstürmemek adına gösterdigi çabayı gözler önüne sermek istedim ki bu yasanmıs bir olaydır.
Pekii teknosaya gittiniz amacınız yılbasında eve ev sinema sistemi almak olsun, arkadaslar sizinle ilgilendi ve siz bir sinema sistemi aldınız. Buraya kadar hersey normal, aklınızda her ihtimale karsı dediniz ki;
- Yalnız sinema sistemini teknik servis kursun ne olur ne olmaz.
- Efendim teknik servisimiz bayram ve yılbası dolaysıyla 4 Ocak persembe gününe kadar hizmet vermiyor(30–12–06)
- 5 gün bekleyecek miyim simdi yani?
- Yok efendim kurulumu çok basit (kolonları kurması, baglantıları rahat 2 saat sürdü)
- İyi öle diyorsan tamam alıyoruz.
Depodan kapalı kutu ev sineması gelir, yüklenilir taksi tutulur 4 kat sırtımızda tasınır ki rahat 40-50 kilo neyse saat aksam altı olmustur kurulum bitmis fisler takılmıs ama oda ne hata mesajı kitapcıga bakılır teknosaya telefon açılır teknik servis yok saat aksam 8 olmus teknosa'daki (bilgili) arkadaslar yardım edememis ve denmis ki;
- Yarın sabah dvd player'ı getirin bi bakalım
- tamam yarın getiriyorum. (yarın olur 12 de teknosaya gidilir bize yardımcı olan arkadas izinli oldugu anlasılır. simdi diyologlara bakın
- Pardon dün sizden bi ev sinema sistemi almıstım bana bugün dvd playerı getirmem söylendi...
- Yetkili servis yok persembe günü getirin
Anladım ki bu arkadasla sorunu çözemiycez kasaya yönlendim durumu tekrar kasadaki arkadaslara ilettim bunun üzerine bir arkadas makinemizi standaki aynı makineye bagladı ki yine çalısmadı. Dedim ki;
-Çalısıyor mu? Denedin mi?
-Çalısmıyor
-Peki yenisini alıyım o zaman
-Efendim prosedür öle islemiyor
-Peki nasıl isliyor?
-Persembe günü teknik servis makinenize bakar rapor tutar eger kulanımdan kaynaklanan bir arza yoksa yenisi siparis edilir.
-Nasıl yani? Ne kulanı mı? Senden farklı bir islem yapmadım ki kablolarını taktım çalısmadı size getirdim.
-Denedin çalıstı mı?
-Hayır
-Daha ne o zaman?
-Üzgünüz efendim prosedürümüz böyle
-Bakın ben dün bir ev sineması begeniyorum teknik servis verilmesini talep ediyorum verilmiyor aksam kurmaya çalısıyorum hata veriyor diye telefon açıyorum makineyi buraya getiriyorum burada bakılıyor çalısmadıgı görülüyor ve diyorsunuz ki üzgünüm.
-Arkadaslar kurulumun ücretli oldugunu söylemeleri lazımdı.
-Yani kurulum yapıyorsunuz?
-Evet, ama ücretli.
-Ya parası önemli degil ki gelin kurun dedim.
-İste söylemeleri lazımdı.
-simdi ne olacak peki
-Yetkili servisimizin telefonunu veriyim Persembe günü ararsınız, makineyi götürür baktırtırsınız.
-Ya anlamaya çalısıyorum anlayamıyorum ben buradan bir cihaz alıyorum cihazın kitapçıgında yazıyor ki bayinize basvurun. Siz bayi degilmisiniz
-Evet
-Tamam, o zaman degistirin
-Üzgünüz prosedürümüz böyle.
-O zaman siz benim yerime bu teknik servis olayı ile ilgilenin bana yenisini verin
-Kullanıcı hatası olabilir
-Ya ne kullanıcı hatası kuramadım ki bakın standınıza bu ürünün aynısını kurdunuz arıza verseydi ne yapacaktınız. Teknik servis gelip tutanak tutacaktı degil mi?
-Evet
-Tamam iste bana yenisini verin tutanak tutturun kendi aranızda çözün bu konuyu beni niye ugrastırıyorsunuz ki.
-Üzgünüz prosedürümüz böyle.
-Sizin prosedürünüz beni magdur ediyor görmüyor musunuz?
-….
Evet arkadaslar iste böyle sonra nemi oldu eve gidildi İstanbul bölge müdürlügüne telefon, müsteri sikayetlerine telefon sonuç sıfır prosedürü geçemiyoruz. Tüketici hakları hangi tüketici hakkı pazarcı bile bozuk çıkan ürünün geri alırken bizim koskoca sabacı holdingin teknosası ürününü geri almıyor. Tabi is burada bitmiyor ise annem karısıyor (ki onun kredi kartıyla alındı) telefonda annem diyor ki yetkili kisiye;
_ Bakın birbirimizi üzmeyelim ben simdi (31–12–06) ürünü paketleyip getiriyorum malınızı iade ediyorum. Teknosadan da artık hiçbir sey almıyorum.
Bunun üzerine ürün paketli sekilde teknosaya gidiyor orda tekrar deneniyor, bu arada ürünü degistirebilecegimiz ortaya çıkıyor (Hani degistiremiyorlardı) lakin ürün stokta yok o anda iki seçenek sunuyorlar ya üç-dört aydır standa duran üzeri çizilmis dvd playerı almamız ya da yetkili servisin rapor tutup rapor dogrultusunda siparis verilip gelmesi. (ki 2–3 aydan bahsediyorlar) Bunu söylerken tabi bide kullanıcı hatası olayı var biz kendimizden eminiz ama suçu bizim üzerimize atmayacaklarını tabi bilemiyoruz. Güvenimiz kalmadı ki ne yapalım onların standındaki makineyi alıp ayrılıyoruz.
Alın size Teknosa gerçegi…
Güvenilir alıs-verisin adresi…
İyi alıs-verisler...
Madur 2
ewt bende sorun yasadım yukarırdaki arkadasa katılıyorum bi adsl modem yüzünden birbirimize giriyorduk ondan sonra degistirdim modemi ogün bugündür hiçbir alıs-weris yapmam teknosadan angry.gif gıcık kaptım bikere...
Madur 3
teknosa'dan philips cd-rw almıstm, patladı.
philips mp3 player almıstım o da aynı sekilde.. vs ne aldımsa kesin servise gitti ve 1 ay kalıp yenisi verildi falan filan. artık alıs-veris yapmıyorum teknosa'dan ve çevremdekilere de yaptırmıyorum. zaten zengini daha zengin yapmanın da alemi yok...
Madur 4
Fly 25li 12X DVD+R almıstım. Eve gittim bir tane denedim DVD yandı, 2. denedim oda yandı bu sefer 4Xle deneyeyim dedim bir kısmı çalısıyor bir kısmı çalısmıyor. Dedim bu böyle olmaz. Gittim teknosaya tekrardan ve durumu anlattım ben 3 tane DVD yaktım dedim 25li pakette 3 tane fire vermeyi kabul edebilirim ama ilk üçü yandıktan sonra bir 4.süne gerek duymadım dedim. Adamlarda aldılar 4 tanede onlar yaktılar. sonuç ürünü degistirdim üstelik baska bir markayla (memorex)
Madur 5
bir dvd rw için teknik servis beni 1 ay bekletti.Sonra disbürütör yenisini gönderdi oda yalan oldu çünkü çalısmıyor para iadesi istedim bakalım ne olacak bekliyorum.Bide sikayet görmek istiyorsanız sikayetvar.com bi girinde bakın insanları nasıl madur ediyorlar.utanmazlar.malı alana kadar güler yüz arıza oldumu seni tanımıyorlar.
......... ve bu böyle devam edip gidiyor
Lütfen alisveris yapmadan önce asagidaki Müsteri sikayetlerine göz atiniz:
Kod: Tümünü seç
http://www.sikayetvar.com/?loc=sikayet_oku&action=coKod: Tümünü seç
http://www.sikayetvar.com/?loc=sikayet_oku&action=co&subaction=Detial&coNo=936






