Tema indirebilecegim bir site ariyorum

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
CnsnsrCn
Bit
Bit
Mesajlar: 19
Kayıt: 19 May 2007, 14:20

Tema indirebilecegim bir site ariyorum

Mesaj gönderen CnsnsrCn »

arkadaslar bana tema indirecegim bir site söyler nisiniz bu xp teması ben sıktıda
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

burada windowsun orjinal temaları var:

viewtopic.php?p=26316#26316
Kullanıcı avatarı
CnsnsrCn
Bit
Bit
Mesajlar: 19
Kayıt: 19 May 2007, 14:20

.

Mesaj gönderen CnsnsrCn »

ilker cok saol nerdeyse hep sen bana yardımcı oluyosun
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Re: .

Mesaj gönderen ultrailker »

CnsnsrCn yazdı:ilker cok saol nerdeyse hep sen bana yardımcı oluyosun
yardımcı olmaya çalısıyoruz kardes.
Cevapla