Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor
Fan temizliği ne dikkatli etmek şart yoksa kolayca tıkanıp bağırabiliyor
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15170
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2511 kez
- Teşekkür edildi: 5317 kez
Re: Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor
Aslında bu sorunun cevabı : Türk Malı olması şeklinde olabilir.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Bu Casper Excalibur G870 Neden Bu Kadar Çok Isınıyor
Bunu geçen gün sabaha karşı izlemiştim. sorunun cevabı basit. tasarım olarak kötü çünkü. artı kalitesiz ana malzeme var.
Türk malı bile değil. fason üretim. çin yapımı. başka ülkede yaptır. üzerine marka bastır al. sonrada türk malı de. yıllardır hep aynı.
Allah yazdıysa bozsun bir daha casper bilgisayar. aman aman aman. uzak olsun.
Türk malı bile değil. fason üretim. çin yapımı. başka ülkede yaptır. üzerine marka bastır al. sonrada türk malı de. yıllardır hep aynı.
Allah yazdıysa bozsun bir daha casper bilgisayar. aman aman aman. uzak olsun.
