Düşüncelerinizi organize edin. Kişisel bilgi birikiminizi oluşturun.
Trilium, not tutma ve kişisel bir bilgi tabanını düzenleme için açık kaynaklı bir çözümdür. Bunu masaüstünü bilgisayarınızda kullanabilir veya kendi barındırdığınız sunucuyla senkronize ederek notlarınızı gittiğiniz her yerde yanınızda bulundurabilirsiniz.
Yazılımın tek eksiği arayüzünün Türkçe dil desteğinden yoksun [Türkçe karakter sorunu yok] olmasıdır.Bunun haricinde 4x4'lük bir yazılım...Herkese özellikle ofis'te çalışanlar'a tavsiye ederim.
Şimdi az önce WindowsOS Notu oluşturdum.Resimli not bile alıyorsunuz.Aynı EverNOTE uygulamasının yada Microsoft OneNOTE uygulamasının tıpkısının aynısı dahası notlarınıza şifre bile koyuyorsunuz meraklı gözlerden saklamak için.İçinde yok yok, tablo oluşturmadan terminal bloğu oluşturmaya kadar.
Dahası bunu WindowsOS-LinuxOS versiyonları senkonize , yani Linux'ta oluşturduğunuz notu, Windows11 'de açıp çalışmaya devam ediyorsunuz.