Deli Fırtınam - Ümit Özarat
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Deli Fırtınam - Ümit Özarat
Seedar Ortaç'ın bu şarkısı albümünde "yar ayrı gayrı" olarak geçiyordu ve en sevdiğim şarkısı "canıma minnet" olmuştu 2005 yılında dinlemiştim bu albümü yıllar ne de çabuk geçiyor.
