Bir Zamanlar Oynadığım Atarı Oyunu-1 : Cadillacs and Dinosaurs

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Bir Zamanlar Oynadığım Atarı Oyunu-1 : Cadillacs and Dinosaurs

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Cadillacs and Dinosaurs: Yapay Zeka ile Gerçek Hayatta Yeniden Hayal Edilen Tüm Karakterler


Ben, sağdan ikinci ; soldan üçüncü karakteri alırdım.

Bu hesapta hepsi var :

https://www.youtube.com/@iaiaoh84
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Bir Zamanlar Oynadığım Atarı Oyunu-1 : Cadillacs and Dinosaurs

Mesaj gönderen burak35 »

Çok güzel oyundur. Belkide dünyanın en güzel 10 oyunundan biridir. Hem uzun hemde hikayelidir. Sürekli bölüm geçersiniz.
Ölmediğiniz sürece devam edersiniz. Kah şehirde barlarda taklırsınız. Kah ormanlara dalarsınız. Harika bir oyundur.
Türkiyede genellikle mustafa diye bilinir bu oyun. Hey gidi günler heeyyyy az mı oynardık bu oyunuda.
Atari salonu bodrum katta yer altındaydı. Ve bu oyun sadece o bodrum katlı atari salonunda vardı. Heryerde izmarit olurdu.
Bolbol leş gibi sigara kokusu. Kapı önünde konuşup muhabbet edenler sigara içenler. Atari salonu sahibi olan elemanın bir psiko olması.
Sürekli doğuş falan dinlemesi. Genellikle kof ve tekkende olmasından dolayı sürekli o atari salonu herkesin tercihi olurdu.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön