Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Cep telefonlarıyla ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Zaten Türkiyeden tek telefon fiyatına yurt dışından iki telefon alabiliyorsunuz (Hemen hemen aynı paraya gelir), Telefonların her ikisininde 2 şer sim girişi varsa daha iyi olur lakin biri tek SIM kartlı da olabilir (Iphone gibi). Gelelim adımlarına :

1. Hattı (SIM kartı) birinci telefonun birinci SIM girişine takın 4 ay geçtikten sonra hattı yine birinci telefonun ikinci sim girişine takın, böylece bir 4 ay daha kullanın, kaçıncı aydasın 8 ayda.

2. Hemen SIM kartı ikinci Telefonun birinci sim yerine takın oda 4 ay seni idare eder. Ne yaptı 12 ay kullandın. Extra ikinci cihazın 4 ay daha süresi var sanıyorsun ? Hayır. Artık yılbaşı sonrası tüm cihazların kullanım hakkı sıfırlanıyor ve ikiside tekrar 8 ay hak kazanıyor. (2 telefon 4 sim yuvası)

Yani Tr den 1 cihaz alacağına Yurt dışından iki adet telefon al bu döngüde cihaz kalitene göre 3-5 sene rahat rahat kullan. hemde Türkiyedeki O fahiş KAYIT parasını ASLA ÖDEMEZSSİN.

Kaynak :
https://www.reddit.com/r/teknoloji/comm ... _hakkinda/
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Mantıklı geliyor eğer alacağımız telefonun fiyatı yüksekse ve illa ki ülkemizden alınsın paramız boşuna yurtdışına akmasın düşüncesi baskın değilse bu yöntem de tercih edilebilir.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen velociraptor »

Bu arada Iphonelerde de E-SIM bulunuyormuş yani aslında Iphone lerde de tek fiziksel SIM yuvası olsada E-SIM ile birden fazla SIM var gibi davranıyor , lakin üstteki yöntem işe yerarmı denemeden birşey demek zor.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen burak35 »

Denenebilir gibi sanki.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen loveme »

Kibrisa gideceğim hangi telefonu alayim
1.sorum IMEI kolay kopyalayabilen hangileri
2.sorum iphone önerir misiniz
Şuan kullandigim telefon samsung ,iphone ya da samsung kullanmayı tercih ediyorum....
Kıbrısta 2.el satış varsa oda olur.
Teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

IMEI kopyalatma olayı yasal değil ve sorunlu o yüzden tavsiye etmem fakat telefon almak istiyorsan özelliklerinden ne beklediğine göre değişir.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen loveme »

kıbrıstan samsung hangisi olur.
IMEI olayı 20 yıldır var sorunsuz kullanılıyor.Sorun yeni model samsunglar olmuyor s24 ve s25 de.Olsa değer nedn mi 52 000 tl devlet ımeı ister oda şu demek 1 tane devlete alırsın bir tane kendine
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Türkiyeden bir Telefon alacağına yurt dışından iki tane al

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Yeni modellere imei atılması eskisi gibi kolay olmaz ve telefonu sıfırlarsan yine imei eskiye döner fakat yine de kendine güveniyorsan bir şansını deneyebilirsin.
Cevapla