73 yaşındayım... Bunu öğrenmem 52 yılımı aldı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: 73 yaşındayım... Bunu öğrenmem 52 yılımı aldı
Söylediği hayatın gerçeklerini kimse kabullenmek istemese de maalesef hepimiz her sene daha da fazla yaşlanıyoruz o yüzden sadece yaşamak değil nasıl yaşadığımız da aynı oranda önemlidir sözünü vurgulamak istemiş ki harfiyen katılıyorum
