Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9458
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
Videoda verilen "Türkiye'de eşek sayısı yüzde 90 azalmış nerede bu eşekler" haberi komikti 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
sömürecekleri kadar sömürdüler insanları. ARtık neden daha fazla göçmen vs alsınlar ki ?
- Tarımişçisi
- Byte3

- Mesajlar: 138
- Kayıt: 20 Şub 2024, 11:45
- Teşekkür etti: 21 kez
- Teşekkür edildi: 93 kez
Re: Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
Kimse dönmez. Dönse burada yabancı kalır. Türkçeleri bile artık Alman aksanlı.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9458
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
Almanyada şimdiki koşulların Türkiyeden daha iyi olduğunu düşünüp çoğu insanın dönmek istemediğine dair videolar da istenilse internette bulunabilir yani tercih meselesidir
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
Giden gidiyor kurtuluyor. Yakın zamanda bi tanıdığım almanyaya giderek kurtuldu. Adam pideciydi birde.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9458
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 7002 kez
Re: Almanya'da yaşamak artık eskisi gibi deği
Bazısı sever bazısı memleketim der ben olsam ne olursa olsun Türkiye'de kalırdım
