Diyarbakır’da bir marketten aldığı sucuğu yiyen anne kız zehirlendi
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9461
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Diyarbakır’da bir marketten aldığı sucuğu yiyen anne kız zehirlendi
Dışarıdan yenek yemek de tehlikeli olmuş artık. Ben oldum olası yemeği evde yerim dışarıdan nadiren yemek yerim fakat videodaki son kapatılan firmanın beni kapatmayın diye pişkince zabıtalara yalvarmasına gerçekten pes dedim
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Diyarbakır’da bir marketten aldığı sucuğu yiyen anne kız zehirlendi
Markette kesin Bim A101 yada Şok tur. Kimse bahsetmemiş ama ben açık açık adlarını yazayım. Muhtemelen tavuk sucuğu o.
Eskiden ben çok alırdım ondan. Taa ki birgün hastalanana kadar. O yüzden kesinlikle bu 3 harfli marketlerden et ürünü almayın.
Eskiden ben çok alırdım ondan. Taa ki birgün hastalanana kadar. O yüzden kesinlikle bu 3 harfli marketlerden et ürünü almayın.
