Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 21 Kas 2025, 21:46
Ben var olduğunu biliyordum. Bir aydır kullanıyorum ara sıra resim atarım yorumlar ama keşke bu özellik Chatgpt, Gemini! givi yapay zekalarda da olsaydı anonim olarak onlar daha işlevsel olurdu malum Duckduckgo yapay zeka bana fazla yüzeysel geliyor kanım kaynamadı
burak35
Zettabyte3
Mesajlar: 17562 Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez
Mesaj
gönderen burak35 » 22 Kas 2025, 11:43
Herkeste yapay zeka işine girmiş arkadaş. En son duckduckgo tarayıcı vardı. Tarayıcıdan sıkılıp yapay zekaya el atmışlar sanırım :)
TRWE_2012
Zettabyte1
Mesajlar: 15191 Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez
Mesaj
gönderen TRWE_2012 » 22 Kas 2025, 12:07
burak35 yazdı: 22 Kas 2025, 11:43
Herkeste yapay zeka işine girmiş arkadaş. En son duckduckgo tarayıcı vardı. Tarayıcıdan sıkılıp yapay zekaya el atmışlar sanırım :)
Tarayıcı hala var ama tutmadı.(rağbet görmedi)
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 22 Kas 2025, 13:00
Şahsen benim bile gözüm tutmamıştı çok nadiren kullanmışımdır
TRWE_2012
Zettabyte1
Mesajlar: 15191 Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez
Mesaj
gönderen TRWE_2012 » 22 Kas 2025, 13:31
Kayserilifatih yazdı: 22 Kas 2025, 13:00
Şahsen benim bile gözüm tutmamıştı çok nadiren kullanmışımdır
Evet benide sarmıyor.Çünkü yüzeysel konu bağlamları var ama iki modeli aynı anda eş zamanlı kullanırsan şahane oluyor.Tavsiye ederim..
Duck.Ai Vs Open.Ai = Süper Güç.Ai
Artık yavaş yavaş Ai uzmanı olmaya başladık....(bunlara ilgi duyuyorum)
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 22 Kas 2025, 13:39
Ai daha emekleme döneminde bana göre daha çok yolu var, oturması yıllar alabilir
En son
Kayserilifatih tarafından 22 Kas 2025, 14:46 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Temhem
Kilobyte1
Mesajlar: 255 Kayıt: 08 May 2021, 21:13
Teşekkür etti: 120 kez
Teşekkür edildi: 118 kez
Mesaj
gönderen Temhem » 22 Kas 2025, 14:45
Duck.ai biraz daha değişik.
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 22 Kas 2025, 14:48
Evet duckduckgo'nun bilgileri an fazla 2023 yılına dayanıyor o anlamda beni çok yanıltığından kullanmayı bırakalı çok oldu
TRWE_2012
Zettabyte1
Mesajlar: 15191 Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez
Mesaj
gönderen TRWE_2012 » 22 Kas 2025, 14:51
Kayserilifatih yazdı: 22 Kas 2025, 14:48
Evet duckduckgo'nun bilgileri an fazla 2023 yılına dayanıyor o anlamda beni çok yanıltığından kullanmayı bırakalı çok oldu
O eskidendi eğer GPT-5 beta'yı seçersen veri seti 2024....
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 22 Kas 2025, 14:53
En güzeli Chatgpt ve Gemini'dir benim için. Genelde beta sürümleri hata dolu olur o yüzden fazla bel bağlamam
TRWE_2012
Zettabyte1
Mesajlar: 15191 Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez
Mesaj
gönderen TRWE_2012 » 22 Kas 2025, 14:54
Kayserilifatih yazdı: 22 Kas 2025, 14:53
En güzeli Chatgpt ve Gemini'dir benim için. Genelde beta sürümleri hata dolu olur o yüzden fazla bel bağlamam
ChatGPT tamam, ama Gemini çok salak....!!!(bana öyle geliyor)
NOT:
Birgün gelecek kendisin kendi kişisel Aİ'si olacak...
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 22 Kas 2025, 14:57
Ben almayayım normal internetten takılmaya devam edeceğim. Ai benim için amaç değil sadece bilgi almak için kullandığım bir araç olmaya devam edecek
TRWE_2012
Zettabyte1
Mesajlar: 15191 Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez
Mesaj
gönderen TRWE_2012 » 22 Kas 2025, 14:58
Kayserilifatih yazdı: 22 Kas 2025, 14:57
Ben almayayım normal internetten takılmaya devam edeceğim. Ai benim için amaç değil sadece bir araç olmaya devam edecek
İstersen alma. (mecbursun) Yeni nesil donanımlar içinde ai işlemcilerle beraber piyasaya sürülmeye hazırlanılıyor.
Kayserilifatih
Petabyte4
Mesajlar: 9487 Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7020 kez
Mesaj
gönderen Kayserilifatih » 22 Kas 2025, 14:59
Ben bir yolunu bulur Ai bileşenlerini de sistemden kaldırır atarım herşeyin bende bir çaresi vardır