
NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15188
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Güzel bir forum konusu hazırlamışım.....!!! Böyle bir konu forum içinde gerekliydi, bana göre....Acaba sordum.net böyle bir makale tadında yazı var mıdır? (az önce aradım ama bulamadım yada ben bulmayı beceremedim)
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2924
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
En güzeli standart kullanımdır. O.C nin azı da fazlasıda özellikle mobil cihazda zulüm yaratır. terleyen termal macunu iyice pump eder. vram üniteleri aşırı ısınır. sürücü bir cihazın en güzel çalışacağı frekans modlarını belirlemiştir.
örnek standart masaüstünde bellek ve işlemci farklı, youtube gibi video code encode işlerinde farklı, oyun ve render gibi işlerde farklı frekanslarda çalışır. her şeyi biz yapmaya kalkarsak olmaz.
abi bırak cihazın peşini. :D sal artık.
örnek standart masaüstünde bellek ve işlemci farklı, youtube gibi video code encode işlerinde farklı, oyun ve render gibi işlerde farklı frekanslarda çalışır. her şeyi biz yapmaya kalkarsak olmaz.
abi bırak cihazın peşini. :D sal artık.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15188
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Vallahi saldım...Eskisi kadar yoğun uğraşmıyorum.root@localhost yazdı: 21 Kas 2025, 17:26 En güzeli standart kullanımdır. O.C nin azı da fazlasıda özellikle mobil cihazda zulüm yaratır. terleyen termal macunu iyice pump eder. vram üniteleri aşırı ısınır. sürücü bir cihazın en güzel çalışacağı frekans modlarını belirlemiştir.
örnek standart masaüstünde bellek ve işlemci farklı, youtube gibi video code encode işlerinde farklı, oyun ve render gibi işlerde farklı frekanslarda çalışır. her şeyi biz yapmaya kalkarsak olmaz.
abi bırak cihazın peşini. :D sal artık.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Alacak olsam rtx 4060 ekran kartlı laptop alırım pahalı olmasa neyse de maalesef donanımlar çok pahalı 
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15188
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Yuh...!!!.Ne kadar pahalı...velociraptor yazdı: 21 Kas 2025, 21:16 40 binden başlıyormuş :
https://www.hepsiburada.com/laptop-note ... artanfiyat
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Türkiye'de çok katmanlı vergiler olduğu sürece pek de ucuz olmasını beklemiyorum. Pahalılıkta dünya birinciliğine.boşuna bizi seçmediler.
Link için teşekkürler
Link için teşekkürler
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Laptopta oc yapılmamalı bence. Küçük ve alanları dar el kadar cihazlar oldukları için ısıdan çok etkilenebilirler.
Sağlam bi sıvı soğutmalı desktopunuz varsa işler değişebilir tabi.
Sağlam bi sıvı soğutmalı desktopunuz varsa işler değişebilir tabi.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: NvidiaGPU (RTX 3050 Tİ) Optimum OC Değeri Hesaplama Ve Kullanma
Ben de fazla Over Clock yapılmaması taraftarıyım fakat kullanıcı kendi riskini göze alarak yapabilir ona kalmış
