Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Sadece freeware (Ücretsiz) program paylaşımlarının yeraldığı alan
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim

Klasik Windows XP Başlat menüsünü Windows 8 ve 10'a geri getirin. Tek bir tıklama ile tüm Başlat Menüsü girişlerine erişebilirsiniz. Artı kontrol paneline doğrudan erişim, yönetici komut satırı ve Çalıştır iletişim kutusu.Windows 10 Başlat düğmesine müdahale etmez. Sadece görev çubuğuna bir yere sabitleyin.

Resim

Kolay Kurulum

Sadece aşağıdan ZİP dosyasını indirmek uygulamayı ayıklamak, bir sağ tıklama yapmak ve ‘görev çubuğuna Pin ' seçin.Simge özelliklerinde bir kısayol tuşu da ayarlayabilirsiniz, böylece Başlat menüsünü bir tuş basışıyla açabilirsiniz.

İndirme:

http://www.the-sz.com/common/get.php?product=spencer

TRWE_MMXII
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG
Ero35
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 218
Kayıt: 06 Oca 2016, 12:37
Teşekkür etti: 44 kez
Teşekkür edildi: 146 kez

Re: Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen Ero35 »

artık Türkçe :) küçük bir değişiklik birkaç satır ...
http://the-sz.com/tmp/Spencer.zip
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15194
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2517 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ero35 yazdı: 14 Ara 2019, 08:38 artık Türkçe :) küçük bir değişiklik birkaç satır ...
http://the-sz.com/tmp/Spencer.zip
Teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen velociraptor »

Sağoalsın
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9488
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7026 kez

Re: Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ero35 yazdı: 14 Ara 2019, 08:38 artık Türkçe :) küçük bir değişiklik birkaç satır ...
http://the-sz.com/tmp/Spencer.zip
Verilen link kırık
Ero35
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 218
Kayıt: 06 Oca 2016, 12:37
Teşekkür etti: 44 kez
Teşekkür edildi: 146 kez

Re: Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen Ero35 »

Kayserilifatih yazdı: 08 Kas 2025, 16:41
Ero35 yazdı: 14 Ara 2019, 08:38 artık Türkçe :) küçük bir değişiklik birkaç satır ...
http://the-sz.com/tmp/Spencer.zip
Verilen link kırık
https://www.the-sz.com/products/spencer/
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Win8 ve 10 için Windows XP stili Başlat Menüsü:Spencer

Mesaj gönderen burak35 »

Vaayy güzel görünüyor...
Cevapla