Thodex'in Kurucusu Faruk Fatih Özer Cezaevinde Ölü Bulundu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Thodex'in Kurucusu Faruk Fatih Özer Cezaevinde Ölü Bulundu
Büyük ihtimalle ya intihar etti ya da birileri öldürdü gibi duruyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Thodex'in Kurucusu Faruk Fatih Özer Cezaevinde Ölü Bulundu
Olasılıklar :
1. Gerçekten öldü ise : %99 öldürüldü , adamın yurt dışında Milyarlarca doları olacak , intihar edecek öylemi ? Buna 5 yaşında çocuk inanmaz , bu genci koparmaya çalışmışlar (Parasının tamamına veya bir kısmına el koymak) muhtemelen ver şukadarını hapisten çıkartalım dediler vs. klasik dümenler. Bu da yanaşmadı Öldürdüler.
2. Hapisten çıkmanın en iyi yolu"Cem garipoğlu" iti gibi parasını verip öldü gibi gösterip Yurt dışında yeni bir kimlik ile yaşamak. Bu genç arkadaşta aynı olayın yaşanmadığını asla bilemeyiz çünkü herkesi satın alabilecek parası mevcut.
1. Gerçekten öldü ise : %99 öldürüldü , adamın yurt dışında Milyarlarca doları olacak , intihar edecek öylemi ? Buna 5 yaşında çocuk inanmaz , bu genci koparmaya çalışmışlar (Parasının tamamına veya bir kısmına el koymak) muhtemelen ver şukadarını hapisten çıkartalım dediler vs. klasik dümenler. Bu da yanaşmadı Öldürdüler.
2. Hapisten çıkmanın en iyi yolu"Cem garipoğlu" iti gibi parasını verip öldü gibi gösterip Yurt dışında yeni bir kimlik ile yaşamak. Bu genç arkadaşta aynı olayın yaşanmadığını asla bilemeyiz çünkü herkesi satın alabilecek parası mevcut.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Thodex'in Kurucusu Faruk Fatih Özer Cezaevinde Ölü Bulundu
Bana göre ikinci adım kesinlikle daha mantıklı çünkü para verip kimlik ve yüz değiştirerek yaşaması parasından beslenenler için fazlasıyla mantıklı olacaktır. Bana da nedense pek öldü gibi gelmiyor
