Amerika’ya Geldim Ama Sanki Yine Memleketteyim!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Amerika’ya Geldim Ama Sanki Yine Memleketteyim!
zmi ve dirayeti ile başarmış, şu anki Amerika yönetiminin kararsızlığı nedeniyle ne yapacakları belli olmadan insanların gelmesi zor ya da gelse bile bir anda kararla ya da kanunla bile vize alamadılarsa gönderilme ihtimalleri var
