Dervişe , Bu dünyadan ne anladın diye sormuşlar
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Dervişe , Bu dünyadan ne anladın diye sormuşlar
Çok doğru söylemiş adeta günümüzdeki sahte, yüzeysel, yapmacık, samimiyetsiz insan ilişkilerine birebir dikkat çekmiş o anlamda o sözü söyleyen dervişi çok takdir ettim
