---------------- NTDEV ----------------
https://archive.org/details/tiny-11-24- ... 26100.1742
NOT:
ISO içeriğini YZ'ye incelettim içinde MS-Store yokmuş...Benim için boş....Çünkü bendeki donanım MS-Store'ye bağımlı....



Aynen zaten bende YZ'ye boyutundan kuşkulandığımdan içeriğini tarattırdım.(indirmeden içerik text dosyasını)Kayserilifatih yazdı: 25 Eyl 2025, 00:39 Boyutu bu kadar düşük olan isolarda çoğu bileşen siliniktir o yüzden tavsiye etmiyorum
