Marketçi, 5 litrelik yağdan bakın ne kadar kazanıyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Marketçi, 5 litrelik yağdan bakın ne kadar kazanıyor
Sosyal medyada yayılan videoda bir marketçi, 5 litrelik yağı 151 liraya alıp 450 liraya satarak 299 lira kâr ettiğini söyledi. "%197 kar marjı var" sözleri tepki çekerken, bazı kullanıcılar ise iddianın doğru olmadığını savundu.
Kaynak :
https://www.haberler.com/izle/7ae49e9841/
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9452
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 928 kez
- Teşekkür edildi: 6996 kez
Re: Marketçi, 5 litrelik yağdan bakın ne kadar kazanıyor
Doğru mu yanlış mı onu bilemem de tek bildiğim bu üçlü marketlerin kafasına göre fiyat artışı yaptığı ve yeterince denetlenmeyerek piyasada tekel olduklarıdır. Son kullanma tarihi geçmeye yakın olan ürünleri vatandaşa ucuza satmak varken rafta aynı fiyata bekletip son kullanma tarihi geçince çöpe attıklarına bizzat şahit olduğum bu üç harfli marketlerden bunu yapmasını beklemenin zor olduğuna inanıyorum. Daha geçen gün pazartesi miydi pazar mıydı neydi bilemiyorum tam 4 tane tavuk göğüs ürünü atmışlar çöpe son kullanma tarihi geçmiş yanında da Üç harfli market vardı ve onlar sattığı için kendilerinin ürünü olduğunu anlamıştım.
